Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@20:48:13 GMT

اجرای کمک های مؤمنانه تداوم یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۷۸۰

اجرای کمک های مؤمنانه تداوم یابد

حجت الاسلام سرلک، به شرایط دشوار اقتصادی و بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در این شرایط باید در کنار مردم باشیم و کمک های مؤمنانه برای کم کردن فشارهای معیشتی ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(28آبان) در جلسه اعضای معاونت سیاسی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: اگرچه به حسب ظاهر نماز جمعه به خاطر سلامت مردم موقتأ متوقف شده است، اما وظایف ما سنگین تر و فعالیت هایمان دوچندان است.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در شرایط سخت در کنار مردم باشیم و از هیچ کمکی در راستای خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

 

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: مردم با عمل به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا باید همکاری لازم را برای کنترل و مهار ویروس کرونا به کار گیرند.

 

وی عنوان داشت: در این شرایط دشوار اقتصادی و بحران کرونا باید از تمام توان و اعتبارمان در جهت کمک های مؤمنانه به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان استفاده کنیم.

 

وی گفت: به فضل الهی و عنایات اهل بیت(ع) و توجهات حضرت ولیعصر(عج) این بیماری مهار و فعالیت های دینی و مذهبی از جمله نماز جمعه با عطش دوچندان و استقبال بیشتر مردم برپا خواهد شد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مؤمنانه خدمت به مردم کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور