Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: پایگاه های بسیج از بطن مردم هستند و باید به دنبال حل و فصل معضلات مردمی باشند و حتی آنها باید نسبت به  بی عدالتی و ناکارآمدی برخی مسئولان ادارات و سازمان ها عکس العمل نشان داده و جلوی آنها را بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی گفتگویی با راه آرمان؛ در رابطه با اینکه محرومیت زدایی یکی از اولویت های کاری سپاه در استان کرمان است، اظهار کرد: متاسفانه ایرادهایی در کار است و وضعیت برخی از حاشیه های شهر کرمان حتی از منطقه زهکلوت نیز بدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه کنترلی در واگذاری ملک و زمین در حاشیه های شهر وجود ندارد و همچنان رو به توسعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در این رابطه بارها با استانداری، فرمانداری و شهرداری جلسات متفاوتی صورت گرفته  و سپاه هم برای در اختیار قرار دادن نیروی بسیج برای شناسایی معضلات اجتماعی اعلام آمادگی کرده و نیروهایی نیز در این راستا در پایگاه های مقاومت محلات و حاشیه ها انجام وظیفه می کنند.

سردار معروفی عنوان کرد: سپاه اخیرا در رابطه با آبرسانی به منطقه سعیدی ورود کرده و نتایجی هم در بر داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های کاری ما حاشیه شهر است، زیرا نگاه ها به جنوب و شرق خوب شده، اما متاسفانه در مرکز شهر دچار مشکلاتی هستیم  که باید حتما پی گیری شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین در رابطه با نقش پایگاه های بسیج در ادارات، ابراز کرد: پایگاه های بسیج در ادارات باید مطالبه گر جبهه انقلاب و مردم باشند.

سردار معروفی ادامه داد: زیرا این پایگاه های بسیج از بطن مردم هستند و باید به دنبال حل و فصل معضلات مردمی باشند و حتی آنها باید نسبت به  بی عدالتی و ناکارآمدی برخی مسئولان ادارات و سازمان ها عکس العمل نشان داده و جلوی آنها را بگیرند.

وی تاکید کرد: مفهوم حضور پایگاه بسیج در یک اداره به همین معناست که طرح مسئله کرده و به مشکلات مردمی رسیدگی کند و الا داشتن یک تابلوی بسیج  بر سردر یک اداره بدون فعالیت معنا ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایگاه های بسیج استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد