Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:54:04 GMT

ساسان و انگیزه هت‌تریک برابر استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۳۲۴

مهاجم نورآبادی فولاد تاکنون دو بار برابر استقلال در بازی‌های قبلی گلزنی کرده است.

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری مهاجم تازه وارد این فولاد در دیدار نخست این تیم تیم در برابر ذوب‌آهن یک پنالتی در لحظات پایانی گرفت و آن را به گل تبدیل کرد تا یک امتیاز از اصفهان سوغاتی فولادی ها باشد.

 

این مهاجم نورآبادی که در لیست تیم ملی حضور داشت اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا در برابر بوسنی غایب بود، هنوز وضعیتش از سوی باشگاه فولاد مبنی بر حضور و یا عدم حضورش در بازی با استقلال مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انصاری که علاوه بر فولاد در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نیز بازی کرده، امیدوار است تا در صورتی که در میدان حاضر شود سومین گل خود را وارد دروازه استقلال بکند، او پیش از این یک بار با پیراهن فولاد و یک بار با پیراهن تراکتور به استقلال گلزنی کرده بود. وی در زمان حضورش در سپاهان نیز به ذوب‌آهن که گلرش رشید مظاهری بود نیز گلزنی کرده بود تا تجربه گلزنی به هر دو گلر استقلال را داشته باشد و امیدوار است تا در صورتی که با نظر نکونام به میدان رفت، بتواند در این امر موفق باشد.

 

فولاد خوزستان ساسان انصاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان ساسان انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی