Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:35:43 GMT

سه چالش نیازمند در فصل متفاوت با سپاهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۳۵۷

دروازه‌بان ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی، پس از دریافت سه گل در اولین بازی لیگ بیستم، مقابل آلومینیوم به دنبال اولین کلین شیت فصل است.

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ نوزدهم نیز مانند لیگ هجدهم، پیام نیازمند یکی از باثبات ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و در تمامی بازی های سپاهان به عنوان گلر شماره یک به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در اردوی تیم ملی پس از نمایش های خوبی که نیازمند داشته، برای این دروازه‌بان جوان به یک عادت تبدیل شده و در همین حین او تجربه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد؛ جایی که او طی 6 مسابقه برابر العین، النصر و السد به طور کامل برای تیمش بازی کرد.


نیازمند پس از شروع دوباره لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، مانند سپاهان روزهای خوبی را تجربه نکرده؛ چهار شکست برابر استقلال (2مرتبه)، تراکتور و نساجی مازندران، پایان امیرقلعه‌نویی را در دوره دوم حضورش در سپاهان رقم زد و سهمیه آسیایی هم از دست رفت؛ حالا پس از بازی های آسیایی که با حذف شاگردان محرم نویدکیا همراه شد، لیگ بیستم هم با شکست 3 بر 1 آغاز شد تا این دروازه بان که سال گذشته تا دقیقه 45 هفته نهم هیچی گلی دریافت نکرده بود، طی 90 دقیقه سه گل بخورد.

 


احتمالا یکی از حسرت‌های نیازمند در ماه‌های اخیر، بازنگشتن روی تاوارس از پرتغال است. او 9 بازی باقی مانده لیگ نوزدهم را با یک مربی پرتغالی دیگر سپری کرد و در لیگ بیستم رحمان احمدی همبازی سابقش در پیکان، مربی او شده، تا تغییرات زیادی را تجربه کرده باشد. 


این دروازه بان 25 ساله که کرونا مانع حضورش در فوتبال اروپا شد، این روزها سه هدف ویژه و خاص را دنبال می‌کند؛ سه هدفی که اولی با ادامه نمایش های خیره کننده او زیر نظر محرم نویدکیا تعریف می‌شود و دومی و شومی هم با ماندن در تیم ملی و لژیونر شدن تحقق پیدا می‌کند.

فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ