Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:43:49 GMT

جلال زاده: پای ضدانقلاب را از مناطق مرزی ببرید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۴۰۲

جلال زاده: پای ضدانقلاب را از مناطق مرزی ببرید

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نیروهای مسئول در نیروهای مسلح و وزیر کشور به عنوان رییس شورای امنیت کشور خواست که با برنامه ای راهبردی به حملات عناصر تروریستی و درگیری در مرزها پایان دهند.

به گزارش ایسنا، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: در نطق دو هفته پیش خود گفتم در ارومیه در باغ شهادت باز است، هفته قبل سه نفر از نیروهای مجاهد مرزبانی در درگیری با ضدانقلاب و عناصر تروریستی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت این قهرمانان ملی را به خانواده آنها، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و مردم غیور ارومیه تسلیت و تبریک عرض می کنم.

وی افزود: از نیروهای مسئول در نیروهای مسلح و وزیر کشور به عنوان رییس شورای امنیت کشور قویا می خواهم با برنامه ای راهبردی به این حملات در منطقه پایان دهند و پای ضدانقلاب را از منطقه ببرند، از وزارت های امور خارجه و دفاع می خواهم در مذاکرات فیمابین با عراق آنها را مجاب کنند تا مسئولیت مرزهای خود در منطقه اقلیم کردستان با جمهوری اسلامی را بپذیرند.

نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کرد: ارومیه و استان آذربایجان غربی قطب کشاورزی ایران عزیز است، این درحالی است که  وزیر با وجود وعده های قبلی خلف وعده کرده به این استان و ارومیه سفر نکرده، اگر می گوییم این دولت به استعدادها و ظرفیت های داخلی بی توجه است، معنی آن همین است که وزیر از ابتدای انتصاب تاکنون به استانی که مربوط به آن وزارتخانه است سفر نکرده است، وزیر هیچ توجهی به ظرفیت ۱۸ هزار میلیاردی حوزه کشاورزی در آذربایجان غربی ندارد، من به رییس جمهور نامه نوشته و تذکر دادم، کشاورزان ارومیه دچار مشکل هستند مانند اینکه ۸۰۰ هزار تن معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سیب در سردخانه استان دپو شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحید جلال زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: شهید استواریکم «جلال اعتماد» اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم «جلال اعتماد» متأهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096134

دیگر خبرها

  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • هشدار به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن ببرید