Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@20:08:54 GMT

مدافع پیکان امروز پرسپولیسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۷۹۰

مدافع پیکان امروز پرسپولیسی می‌شود

رویداد۲۴ گفته می‌شود دو باشگاه پرسپولیس و پیکان در آستانه توافق برای معاوضه دو بازیکن خود قرار دارند. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا ساعات پایانی نقل و انتقالات بتواند گزینه خط دفاع این تیم و جانشین شجاع خلیل زاده را جذب کند. ظاهرا دو باشگاه پرسپولیس و پیکان در نظر دارند امروز در آخرین روز نقل و انتقالات بازیکن‌های مدنظرشان را با یکدیگر معاوضه کنند، به این ترتیب که امیر روستایی از پرسپولیسبه صورت قرضی راهی تیم سابقش پیکان شود و حجت حق وردی هم پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه پرسپولیس برای موافقت با بازگشت روستایی جوان به پیکان با قراردادی قرضی تلاش کرد تا ضعفی که در خط دفاعی احساس می‌شود را با یک درخواست برطرف کند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با کادرفنی، باشگاه پرسپولیس به پیکان اعلام کرد در حالی اجازه انتقال قرضی روستایی را صادر می‌کند که آن‌ها در مقابل با جدایی حجت حق وردی موافقت کنند.بیشتر بخوانید: بند جنجالی در قرارداد مهاجم جدید پرسپولیسهر چند گفته می‌شود که مهدی تارتار با این جدایی و پیوستن حجت حق وردی به تیم پرسپولیس مخالفت کرده است، اما درخواست‌های این بازیکن از سرمربی خودروسازان گویا باعث شده تا تارتار به این معاوضه و انتقال فکر کند. چنانچه مشکل خاصی پیش نیاید این معاوضه تا ساعاتی دیگر انجام خواهد شد. این در حالی است که حق وردی روز گذشته و در دیدار صنعت نفت و پیکان که در آبادان از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای پیکانی‌ها شد. منبع: همشهری آنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس فوتبال ویلموتس باشگاه پرسپولیس حق وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025