Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طرح ملی شهید سلیمانی با هدف مقابله با ویروس کرونا با کمک سپاه در گیلان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان سالاری صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: بنا داریم در طرح مذکور خدمات ضروری بهداشتی به‌صورت حضوری و غیرحضوری را به بیماران ارائه دهیم و شناسایی زودهنگام بیماران نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، قرنطینه خانگی و غیرخانگی و مراقبت از گروه‌های در معرض آسیب را از جمله بخش‌های طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: ارائه درمان سرپایی و ارتقای کیفیت مراقبت‌های بستری از سیاست‌های تعریف ‌شده در طرح ملی شهید سلیمانی است.

وی راهبردهای این طرح را مورد توجه قرار داد و افزود: آموزش، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، تست گسترده افراد، فرهنگ‌سازی درخصوص نحوه پیشگیری از ویروس کرونا و تشدید نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در این طرح مدنظر قرار داده شده است.

اجرای‌ طرح مبارزه با کرونا در گیلان؛ هفته بسیج 867 برنامه‌ در استان اجرا می‌شودامر به معروف «مردم نسبت به حاکمیت» اولویت ستاد امر به معروف گیلان استتشکیل 47 پرونده احتکار کالا ‌در گیلان/ مقابله ریشه‌ای با جرائم اقتصادی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ترکیب بر اینکه در طرح شهید سلیمانی هر کدام از افراد و وظایف مشخصی را جهت کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برعهده دارند گفت: در این طرح ایجاد محدودیت هوشمند و اعمال قانون نیز در دستور کار است.

سالاری جلب کمک‌های مردمی و ساماندهی کمک‌های سازمان‌های مردم نهاد جهت توزیع بسته‌های کمکی بین قشر آسیب پذیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیج مستضعفین مسئولیت ساماندهی تیم‌های حمایتی در طرح شهید سلیمانی را برعهده دارد.

وی از همکاری مردم و بسیجیان و سازمان‌های مختلف برای اجرای طرح شهید سلیمانی و تشکیل تیم‌های مراقبتی خبر داد و تصریح کرد: قرار است در طرح ملی شهید سلیمانی هر هفته اقدامات انجام شده سنجش شود و گزارشات لازم نیز ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابراز داشت: همان‌گونه که در اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، گیلان پیشرو بوده باید در طرح شهید سلیمانی نیز پیشگام باشد و این امر یقیناً با مشارکت فعالانه و همه‌جانبه مردم و مسئولان محقق می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه با تمام امکانات یاری‌گر کادر درمان است افزود: عادی انگاری کرونا در گیلان موضوعی مهم است که باید برطرف شود و این مهم نیازمند تلاش همه مسئولان ذی‌ربط است.

سردار محمد عبدالله‌پور با تاکید بر غربالگری تمام جمعیت استان گیلان تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی یک طرح پیشگیری است و سپاه آمادگی دارد غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع کند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خواستار بسیج تمام نیروها برای ریشه‌کنی کرونا شد و اظهار داشت: باید صداوسیما، رسانه‌های جمعی و سایر تریبون‌ها در تحقق آموزش و مقاوم کردن مردم در برابر ویروس اقدام کنند.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان