Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:09:36 GMT

تا پایان سال کالاهای اساسی مورد نیاز تأمین شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۱۹۰

ایسنا/همدان سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان  با تأکید بر اینکه تا پایان سال کالاهای اساسی مورد نیاز استان تأمین شده است، گفت: در حال حاضر هیچ مشکل و کمبودی در کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و تا پایان سال کالاهای اساسی استان تأمین است.

فراشی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کمبود روغن جامد در استان، اظهار کرد: حدود ۷۰۰ تن روغن خوراکی در استان توزیع شده اما روغن جامد مقداری کم است که این موضوع به علت کاهش تولید روغن جامده در بازه زمانی ۱۰ روزه بوده و طی ۱۰-۱۵ روز آینده روغن جامد نیز فراوان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روغن جامد مصارف خانوار توسط صنایع مصرف شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از صنایع و قنادی‌ها که روغن جامد مصرف می‌کنند، روغن‌های جامد بازار را مصرف کردند اما با این حال روغن خانوار جذب شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فراشی با اشاره به کسری روغن جامد در بازار، یادآور شد: کسری موجود به این علت بوده که در آبان ماه حدود ۱۰ روز تولید روغن جامد توسط کارخانجات کاهش یافت.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صمت استان همدان  با تأکید بر اینکه احتکارهای خانگی به شدت ما را اذیت می‌کند، افزود: لزومی ندارد مردم کالایی را احتکار کنند چراکه این موضوع به ما و کارخانجات تولیدی فشار می‌آورد.

وی از مصرف کنندگان خواست تا به بهبود شرایط کمک کنند و ادامه داد: اگر مصرف کننده به این فرهنگ برسد که به اندازه نیاز خود تأمین کند این وضعیت در بازار به وجود نمی‌آید اما متأسفانه برخی افراد برای خرید حرص می‌زنند.

فراشی در پاسخ به اینکه نگرانی مردم از افزایش قیمت کالاها باعث شده تا مردم دست به احتکار خانگی کالاها بزنند، گفت: روغن افزایش قیمت جزئی داشت و دیگر قرار نیست افزایش داشته باشد و فقط کمبود مقطعی وجود دارد که تا این کمبود جبران شود چند روزی زمان می‌برد.

وی درباره وضعیت شکر در بازار همدان نیز یادآور شد: در مقطعی شکر نیز تغییر قیمتی داشت و شوک کوچکی به بازار وارد شد اما در حال حاضر شکر به فراوانی و در تمام فروشگاه‌ها وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در برنج نیز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با توجه به افزایش قیمت برنج های هندی رویکرد مردم نسبت به استفاده از برنج ایرانی بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه در گوشت قرمز نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و حتی کاهش قیمت داشته است، گفت: کسری مرغ در بازار توسط شرکت پشتیبانی امور دام و توزیع مرغ منجمد تأمین شد و در حال حاضر نیازی به توزیع مرغ منجمد وجود ندارد ضمن اینکه مردم زیاد از مرغ منجمد استقبال نمی‌کنند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صمت استان همدان با تأکید بر اینکه در شوینده‌ها و مواد بهداشتی نیز هیچ کمبودی در استان نداریم و به فراوانی موجود است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال کالاهای اساسی و مورد نیاز استان تأمین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان صمت تامین کالاهای اساسی روغن جامد استانی اقتصادی احتکار تا پایان سال کالاهای اساسی وجود ندارد مورد نیاز روغن جامد تأمین شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اکثر رسانه‌های انگلیسی ‏معتقد بودند روزهای حضور اریک تن‌هاخ در شهر منچستر به شماره ‏افتاده است. ‏

برخی گزارش‌ها مدعی هستند فارغ از هر نتیجه‌ای که تن‌هاخ در ‏هفته‌های باقی‌مانده به دست بیاورد به دستور جیم راتکلیف‌، مالک ‏جدید باشگاه، در پایان فصل اخراج خواهد شد ولی برخی دیگر ‏می‌گویند تنها چیزی که می‌تواند تن‌هاخ را در منچستر حفظ کند ‏کسب سهمیه اروپایی است. ‏

از زمان مطرح شدن این گزارش‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری ‏درباره جانشین احتمالی او مطرح شده است. این گزینه‌ها نام‌های ‏چند نفر از مربیان بزرگ را شامل می‌شود از جمله زین‌الدین زیدان، ‏گرت ساوت‌گیت، توماس توخل و روبرتو دی‌زربی. ‏

اما امروز یکی از ستاره‌های سابق یونایتد برای هدایت تیم گزینه‌ای ‏جذاب مطرح کرد که بلافاصله مورد استقبال گسترده برخی از ‏هواداران قرار گرفته است. جوزپه روسی، مهاجم سابق شیاطین سرخ، ‏که در دوران حضور در این تیم با روی کین همبازی بوده می‌گوید این ‏روزها هیچکس بهتر از روی کین نمی‌تواند به وضعیت اسف‌بار یونایتد ‏پایان بدهد.‏

روسی می‌گوید یونایتد به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز دارد و روی کین ‏چون فرهنگ حاکم بر باشگاه را بهتر از هر کس می‌شناسد برای این ‏کار ایده‌آل است. او گفت:" اگر روی کین سرمربی یونایتد بشود واقعا ‏عالی است. همه کیف می‌کنیم. باشگاه صد در صد باید به این گزینه ‏فکر کند. روی اسطوره باشگاه است و در ساخته و پرداخته شدن ‏فرهنگ یونایتد نقش خیلی مهمی داشته و دقیقا به همین خاطر ‏است که یونایتد به او نیاز دارد. بعضی بازیکنها که تعصبی به پیراهن ‏ندارند حتما از شنیدن اسم روی کین به وحشت می‌افتند. در اینکه ‏یونایتد به خانه‌تکانی نیاز دارد هیچ شکی نیست. آقایان مدیر، روی ‏کین را بیاورید". ‏

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی