Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:34:21 GMT

راه‌اندازی پویش نذر خون توسط پیشکسوتان سپاه و بسیج

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۱۹۴

راه‌اندازی پویش نذر خون توسط پیشکسوتان سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه استان البرز، روز چهارشنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: ‌تفکر بسیجی برگرفته از ایمان و تفکر به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع)، امید به یاری حضرت حجت (عج)، ولایت پذیری و بصیرت است.

فرمانده سپاه استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه 99 درصد برنامه‌های این هفته در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش نذر خون توسط پیشکسوتان سپاه و خواهران بسیجی در ایستگاه‌های ثابت و سیار، آغاز مرمت و بازسازی 110 خانه محروم، تهیه و توزیع لوازم التحریر و کمک آموزشی، فراخوان جشنواره هنری مهرواره و برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و رونمایی از تولیدات علمی بسیج از جمله برنامه‌هایی است که مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولایی ادامه داد: همچنین اعزام گروه‌های بسیجی به 80 نقطه از مناطق محروم و کمتر برخوردار استان، اهدای 300 سری جهیزیه برای زوجین کم برخوردار، تهیه و توزیع سبد معیشتی و بسته‌های بهداشتی، آغاز طرح صنعت یار (پایش و عارضه یابی صنایع راکد و نیمه فعال)، رونمایی از طرح عمران روستا، نهضت خدمات رسانی و امیدآفرینی و آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در قالب توزیع 35 هزار بسته معیشتی، تهیه 9 هزار و 500 بسته توسط سپاه و مابقی توسط سایر نهادها از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج در استان البرز برگزار خواهند شد.

این فرمانده ارشد سپاه استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: احداث خانه محروم، مرمت راه روستایی، تکمیل انتقال آب کشاورزی، تکمیل کارگاه اقتصاد مقاومتی، احداث خانه عالم، تکمیل کارگاه اقتصاد مقاومتی، تکمیل کارگاه تولید پوشاک بیمارستانی و تکمیل کارگاه قالیبافی از جمله این پروژه‌ها است.

مولایی افزود: افتتاح کلینیک صنعت، مرکز مشاوره، کانون هنرمندان، پارک شهدای مدافع حرم، سوله ورزشی، مرکز اشتغال زایی از دیگر پروژه‌هایی است که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در استان البرز افتتاح و راه‌اندازی می‌شوند.

گفتنی است، از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر ماه سال جاری به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ج.و

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان البرز یوسف مولایی هفته بسیج تکمیل کارگاه استان البرز هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه‌های هفته معلم گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام معلم و قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و بی‌منت این قشر است. 

او با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته معلم در تمام مدارس شهرستان بیرجند برنامه‌های شاد و مختلفی برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری و عمومی شهرستان، پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد است.

بیشتر بخوانید

بار اصلی مقابله با بدحجابی بر دوش مجاهدان جهاد تبیین است

 بهدانی اظهار کرد: این پویش جذاب با مشارکت دانش‌آموزان و فعالان فضای مجازی به منظور تجلیل از معلمان در حال اجرا است. 

مدیر آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند با ارسال یک عکس یا کلیپ در کنار معلمشان در پیامرسان شاد به نشانی @ap_birjand، در این پویش شرکت کرده و در پایان این پویش به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون