Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@15:36:46 GMT

رهبر جیش العدل و دو پسرش کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۴۹۱

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های پاکستان با انتشار تصاویری مدعی شدند عمر شاهوزهی(ملقب ملا عمر بلوچی) رهبر جیش العدل همراه دو پسرش در تربت پاکستان در کمین نیرو‌های ضد تروریست گرفتار شده و همگی به هلاکت رسیدند.

منابع خبری پاکستان به نقل از پلیس و نیرو‌های سپاه مرزی مستقر در ایالت بلوچستان واقع در جنوب این کشور گفتند: ۳ تروریست در جریان عملیات نیرو‌های امنیتی در منطقه «تربت» به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود نام یکی از این تروریست‌ها«ملا عمر» که به همراه دو فرزندش در عملیات نیرو‌های پاکستانی کشته شدند.

برخی از رسانه‌های پاکستانی تروریست‌های کشته شده را وابسته به گروه تروریستی«جیش العدل» و یا گروهی موسوم به «لشکر خراسان» عنوان کردند.

گروهک تروریستی جیش العدل عامل شهادت ۲۱ مرزبان ایرانی در سراوان، ربودن ۵ مرزبان ایرانی و حمله به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال ۹۷ و شهادت ۲۷ نیروی سپاه و زخمی کردن ۱۳ نفر دیگر بوده است.

حدود ۲۰ ماه پیش جیش‌الظلم ناجوانمردانه اتوبوس کارکنان سپاه را هدف قرار داد و ۲۷ پاسدار شهید شدند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جیش العدل تروریسم عمر شاهوزهی جیش العدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی یک جنایت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، با گذشت نزدیک به سه سال از انفجار خونین انتحاری در فرودگاه کابل هنوز جزئیات جدیدی از زوایای آن منتشر می‌شود به تازگی دو رسانه آمریکایی، یکی ادعا کرده؛ آمریکایی‌ها عامل انتحاری فرودگاه کابل را از هند به کابل آورده بودند و رسانه دیگری براساس مستندات، اعلام کرده؛ تعداد زیادی از مردم افغانستان در آن انفجار انتحاری، نه بر اثر انفجار انتحاری، بلکه با گلوله نظامیان آمریکایی کشته شده اند. آمریکایی‌ها هنوز درباره این اتهامات چیزی نگفته اند. در انفجار انتحاری و سپس تیراندازی نظامیان خارجی در فرودگاه کابل که در آخرین روز‌های خروج نظامیان اشغالگر به فرماندهی آمریکا پس از بیست سال جنگ در افغانستان روی داد، دست‌کم صد و هفتاد افغان کشته شدند...

 

اظهارات:

- شاهد عینی

دیگر خبرها

  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • بازخوانی یک جنایت
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)