Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از تشکیل ۱۱ پرونده قضایی به اتهام تهدید علیه بهداشت خبر داد. خبرگزاری میزان - حسینعلی ایزد، دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از تشکیل ۱۱ پرونده قضایی به اتهام تهدید علیه بهداشت خبر داد و گفت: این افراد بر خلاف دستورالعمل‌های بهداشتی و علی رغم وضعیت قرمز شهرستان مینودشت از نظر شیوع کرونا، مراسم عروسی برگزار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب مینودشت افزود: در چند روز گذشته نیز با اعلام بهداشت، ۱۰ مراسم عروسی که قرار بود در خانه برگزار شود، با حکم قضایی لغو شد.

وی افزود: پلمب ۸ آرایشگاه زنانه، سه واحد صنفی و یک نانوایی هم در ادامه تلاش‌ها برای کمک به قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ در شهرستان مینودشت است.

ایزد در ادامه گفت: به نیروی انتظامی هم اعلام کرده ایم در صورت مشاهده مراسم عروسی و عزا و یا گزارش آن از سوی بهداشت و مردم، صاحبان این مجالس را برای تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی کند.   بیشتر بخوانید: برخورد تیم امنیت غذایی دادسرای کرمان با شش واحد صنفی و رستوران متخلف وی تاکید کرد: بر اساس اعلام بهداشت وضعیت شهرستان قرمز است و اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه برای کمک به حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ است.

روز گذشته نیز دادستان بندرترکمن از تشکیل ۳۰ پرونده برای برگزارکنندگان مجالس عروسی و عزا درشرایط قرمز کرونایی این شهرستان خبر داد.

چند روز پیش هم با دستور سرپرست دادستان گمیشان، دامادی که علیرغم تذکر‌های چندباره، مجلس عروسی با ۴۰۰ مهمان برگزار کرده بود، بازداشت و از ادامه مراسم جلوگیری شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان مینودشت تهدید علیه بهداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان مینودشت تهدید علیه بهداشت تهدید علیه بهداشت پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام