Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می کند.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب از آثار قدیمی شبکه چهار را در قالب برنامه «نمایشخانه» بازپخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئاتر تلویزیونی «پرواز از فراز تیر چراغ برق» به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی و کارگردان هنری محمدرضا اجاقی جمعه ۳۰ آبان ساعت ۱۵ در نمایشخانه پخش خواهد شد.

این نمایش تلویزیونی ماجرای جوانی را روایت می کند که برای جلب نظر خانواده نامزدش، بالای تیر چراغ برق می رود و آنها را تهدید می کند که خودکشی خواهد کرد و در این میان ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

فرزاد حسنی، فردوس کاویانی، سهیلا رضوی، رامین ناصرنصیر، مینا خسروانی، سعید نوراللهی و مارال حاجی زاده بازیگران اصلی این تله تئاتر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرزاد حسني تله تئاتر شبكه چهار شبکه چهار تله تئاتر ساعت ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود..

«بازی اختاپوس» با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

این مجموعه مستند در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.


دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند