Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص مختلف به مناسب هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان ۲۱ برنامه مختلف با محوریت حمایت از قشرهای آسیب پذیر از کرونا برگزار می شود.

حمزه عبدکوند چهارشنبه ۲۸ آبان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج شهرستان اسدآباد، با اشاره به برگزاری مجازی و غیرحضوری مراسم هفته بسیج امسال به خاطر شیوع کرونا اظهار کرد: اعزام اکیپ‌های ویزیت رایگان به مناطق نیازمند و نیز توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: امسال در ۵ آذرماه همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفان با توجه به شیوع کرونا همایش بسیجیان در این روز لغو بوده که در همین راستا پیشگیری و مقابله با کرونا در قالب گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و برپایی ایستگاه های تذکر لسانی نسبت به رعایت موارد پروتکل های بهداشتی و نیز توزیع ماسک رایگان برگزار خواهد شد.

عبدکوند رژه خودرویی و موتوری، نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد، نشست های بصیرتی و یادواره شهدا در فضای مجازی، دیدار با امام جمعه، توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی و کمک های مؤمنانه را از دیگر جمله برنامه های هفته بسیج این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به نام شهید ۱۳ ساله اسدآبادی شهید محمدرسول رضایی در قشر دانش آموزی کشور مسابقه پیامکی در رابطه با این شهید از طریق صداوسیمای مرکز همدان به همراه جوایزی ارزنده برگزار می شود که ضمن این برنامه، برنامه های دیگری نیز در فضای مجازی برای معرفی هر چه بیشتر این شهید عزیز پیش بینی شده است. 

وی در ادامه حضور بسیج در صحنه‌های خدمت رسانی را بی منت عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج براساس رسالت ذاتی خود هر زمان و هر کجا که نیاز بوده، در جهت رفع مشکلات مردم در میدان عمل حاضر بوده و در این راستا از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کند و نقش آفرینی آنها در شرایط کرونا امروز خود گویای خدمت رسانی بی منت آنها به مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها هفته بسیج بسيج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قصه زندگی شهید غلامعباس ملک مکان قطره‌ای از دریای بیکران معرفت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدافع وطنی که با همکاری شهید آوینی با تولید مستندی به ظلمِ و روزگویی‌های خان‌های به جا مانده از دوران پهلوی پایان داد.
شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج