Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از  اعلام روز چهارشنبه پلیس تهران بزرگ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو از خودروهای پارک شده در کنار خیابان در محدوده میدان رسالت و محله نارمک، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه چهارم پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ کارآگاه «سعید مجیدی» با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری متهمان را بدست آوردند، توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارقان ۲ مرد و یک زن است که با همکاری یکدیگر سرقت ها را انجام می‌دهند.

رئیس پایگاه چهارم افزود: مشخصات ظاهری متهمان به کلانتری های سطح حوزه اعلام وگشت زنی‌های انتظامی افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت کلانتری ۱۲۷ نارمک ساعت ۱۱ شب شانزدهم مهر ماه به مردی که در حال پرسه زدن در بین خودروهای پارک در جنب مجتمع تجاری رسالت بود، مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم یک دستگاه ضبط خودرو سرقتی کشف شد، عنوان کرد: ماموران کلانتری برای بررسی موضوع متهم را به کلانتری انتقال که در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، متهم سابقه‌دار است و مشخصات وی با سارقان تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی مطابقت دارد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم به نام سامان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت و در همان بازجوئی اولیه به ۵۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: سامان در بازجویی پلیسی اظهار داشت، سرقت ها را با همکاری دو تن از دوستانش به نام یزدان و سمیه انجام داده است که هیچگونه آدرس و مشخصات دیگری از همدستانش ندارد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در محدوده مجیدیه شناسایی شد، اضافه کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان متواری با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به پایگاه چهارم به همدستی با سامان اعتراف کردند.

 مجیدی افزود : تا کنون ۴۷ تن از مال باخته ها شناسایی شده اند و هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کلیدساز معتاد با ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری سارق لوازم خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: اعتیاد، مرد کلید ساز را دزد کرده‌بود. 

سرهنگ هادی زمانیان در این باره بیان داشت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری هفت چنار در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان رجب دوست مردی را که با در دست داشتن سیم مفتول در حال باز کردن و روشن کردن خودروی پراید بود مشاهده کردند.

وی عنوان کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری در یک عملیات ضربتی، مردجوان را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، ابراز داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و به مصرف مواد مخدر اعتیاد شدید دارد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد، افزود:  ۱۸ سال است که اعتیاد به مواد مخدر دارد و قبل از آن در کار کلیدسازی فعالیت داشته است.

 زمانیان خاطر نشان کرد: شناسایی مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور پایگاه چهارم پلیس آگاهی سرقت لوازم فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان