Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اشرف نوری مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات پرونده هفت سنگان اقدام به صدور رأی کرد و تخلف محرز و رأی متخلفین صادر شد.

وی  با بیان اینکه پرونده مذکور از سالها قبل مورد توجه و پیگیری دیده بان شفافیت و عدالت بود، گفت: این پرونده از آن جهت حائز اهمیت است که تخلف توسط چندین دستگاه دولتی صورت گرفت و ذینفع آن مجموعه‌ای از عوامل دادگستری استان قزوین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت افزود: تعدادی از افراد غیر بومی مانند افرادی از نورآباد ممسنی به دلیل رابطه خانوادگی با رئیس کل دادگستری وقت استان قزوین در این زمین خواری شریک بودند و امروز مطلع شدیم قاضی ویژه ای که آیت الله رئیسی، برای رسیدگی به این تخلفات تعیین کردند اقدام به صدور رأی کرده و تخلف آنها محرز و رأی متخلفین صادر شده است.

نوری با تقدیر از عوامل دست اندر کار در به نتیجه رسیدن این پرونده گفت: امیدواریم قاطعیت همراه با عدالت اینچنینی را در تمام پرونده ها شاهد باشیم تا مفسدین و متخلفین فضا را برای انجام تخلف تنگ و هزینه تخلفات و فساد خود را سنگین ببینند تا عامل مهمی برای بازدارندگی از فساد به وجود آورند.

وی افزود: پرونده هفت سنگان قزوین مربوط به زمین‌هایی است به مساحت ۲۴ هکتار با کاربری کشاورزی و باغی که بعدها کاربری آن به شکل غیرقانونی توسط برخی از دستگاه های دولتی به مسکونی تغییر داده شد و به میلیاردها تومان خرید و فروش شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرونده هفت سنگان دیده بان شفافیت و عدالت آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری