Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:53:30 GMT

خودروهای عمومی در فارس رایگان گازسوز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۲۹۱

خودروهای عمومی در فارس رایگان گازسوز می‌شود

ایسنا/فارس مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: خودروهای عمومی در استان فارس به رایگان و با روش کاملا استاندارد گازسوز می‌شود.

امیر بنی کریمی چهارشنبه ۲۸ آبان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون در قالب طرح گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی، مالکان 2468 تاکسی و وانت‌بار در سراسر استان، برای استفاده از این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و خدمات به 64 درصد از این افراد ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تداوم این طرح خبر داد و گفت: مالکان خودروهای عمومی، تاکسی و وانت بارهای عمومی استان که تاکنون موفق نشده‌اند از این طرح استفاده کنند، همچنان امکان ثبت‌نام و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده را دارند.

بنی‌کریمی اضافه کرد: به‌زودی زمینه تبدیل سیستم سوخت ۲۰۰ هزار خودرو مسافربر شخصی نیز در فارس فراهم خواهد شد و مالکان این خودروها می‌توانند پس از آغاز طرح، به نشانی الکترونیکی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به نشانی WWW.GCR.NIOPDC.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی یک طرح ملی محسوب می‌شود که صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی را برای صاحبان خودرو، مردم و کشور به دنبال دارد.

بنی کریمی، استان فارس را جزو استان‌های دارای بیشترین تعداد خودروهای عمومی بنزینی دانست و گفت: ۷ گارگاه مجاز برای تبدیل و گاز سوز کردن خودروهای ثبت نامی در سطح استان فعال و تبدیل خودروها با استانداردهای لازم انجام و برای خودروهایی که تبدیل می‌شوند گواهی سلامت صادر می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه روزانه بیش از 150 هزار خودرو در این استان از گاز سی ان جی استفاده می‌کنند و مصرف میانگین این سوخت در فارس روزانه یک میلیون و 600 هزار مترمکعب است، گفت: ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی با ۷۹۰ نازل در استان فارس فعال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گازسوز کردن خودروها فارس وانت بار پخش فرآورده های نفتی خودروهای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد

وزیر نفت گفت: وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد و سال گذشته از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال در این دوره از نمایشگاه هم‌زمان با رونمایی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی، از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در دو سال و نیم اخیر نیز پرده‌برداری می‌شود، اظهار کرد: همکاران من در وزارت نفت امسال از همه سالن‌های این نمایشگاه بازدید و نیازهای خدماتی و تجهیزاتی صنعت نفت را به سمع و نظر شرکت‌های داخلی توانمند خواهند رساند.

وی تصریح کرد: وزارت نفت اکنون در مقابل خود ۱۳۰ میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام (۳۰۰ پروژه) و جدید (۱۰۰ پروژه) دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آن‌ها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وی افزود: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده‌ است.‌

وزیر نفت با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای شما در این صنعت وجود ندارد، گفت: اواخر سال ۱۴۰۲ وزارت نفت ۲۰ میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، ۱۳ میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و ۶ میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه ۱۶ مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • گرانی بنزین عامل خرید خودروهای برقی می شود؟
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام