Web Analytics Made Easy - Statcounter

این که زمین مناسبی برای بازی و تفریح کودکان و دانش آموزان تهیه کنید، خیلی ساده نیست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چمن سرا، در گذشته تنها گزینه های در دسترس چمن طبیعی، تشک های نرم و چند لایه و خیلی از موارد مشابه بود که مضرات آن ها بسیار بیشتر از مزیت هایشان بود.

به طور مثال این سطوح نمی توانستند به اندازه کافی توجه کودکان و دانش آموزان را جلب کنند و یا از همه مهم تر، نمی توانستند امنیت شان را تضمین نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روزها با افزایش محبوبیت چمن مصنوعی می توانید روی این محصول برای زمین بازی و تفریح کودکان در مدارس، مهدکودک ها و مراکز آموزشی نیز حساب باز کنید.

چمن مصنوعی برای زمین بازی می تواند این اطمینان را به وجود آورد که سطح شگفت انگیزی وجود دارد تا کودکان و دانش آموزان به فعالیت و بازی بیشتر ترغیب شوند. همه ما نیز از نقش این فعالیت ها روی یادگیری بچه ها و سلامتی روح و جسم شان آگاهی داریم.

مرکز خرید چمن مصنوعی چمن سرا با ارائه بهترین و مرغوب ترین چمن مصنوعی در انواع طرح ها، بافت ها و رنگ ها می تواند انتخاب را برای مسئولان مدارس و مراکز آموزشی ساده بسازد.

اما شاید سوال این جا باشد که چمن مصنوعی چه مزیت هایی دارد و چرا گزینه مناسبی برای زمین بازی بچه ها به شمار می رود؟

۱.چمن مصنوعی سطح امنی را برای کودکان و دانش آموزان فراهم می آورد

دغدغه اصلی بیشتر مدارس و مهدکودک ها این است که زمین بازی را برای بچه ها مهیا کنند که امن و بی خطر باشد.

چمن مصنوعی در این زمینه می تواند بهترین راه حل ممکن به شمار رود. فرقی ندارد که چقدر سطح زمین بازی قبلی، سفت و سخت بوده باشد، در هر صورت با نصب این محصول می توانید به راحتی این اجازه را به بچه ها بدهید تا ساعت ها به بازی و تفریح و فعالیت بپردازند، بدون این که خبری از شکستگی استخوان و ساییده شدن پوست و سایر جراحت های دیگر باشد.

۲. دیگر لباس های بچه ها در روزهای بارانی و برفی کثیف نمی شود

بچه ها با بازی کردن می توانند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. اما بازی و یادگیری در روزهای بارانی موجب می شود تا بچه ها با لباس های کثیف و گل آلود به منزل بازگردند.

این یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که سایر سطوح زمین بازی از جمله چمن طبیعی به وجود می آورد. اما چمن مصنوعی دارای خاصیت زهکشی و تخلیه آب سریع و موثر است و از این دیگری خبر از گل و لای کثیفی نیست و بچه ها حتی در روزهای بارانی می توانند در حیاط مدرسه و مهدکودک خود بدون هیچ مشکلی به بازی خود ادامه دهند.

۳. دیگر خبری از لکه های سبز روی لباس بچه ها نیست

بازی کردن روی چمن طبیعی یک عیب دیگری دارد که شاید برای هر کسی خوشایند نباشد. واضح است که لباس بچه ها با بازی روی چمن طبیعی دچار لکه های سبز رنگ می شود.

پاک کردن این لکه ها در بیشتر مواقع سخت و دشوار است و به این معنا می باشد که یک روز خوب و شاد با گلایه پدر و مادرها و ناراحت شدن کودکان تمام می شود.

اما استفاده از چمن مصنوعی برای زمین بازی کودکان می تواند به طور کلی این مشکل را حل کند. فرقی ندارد که بچه ها چقدر بازی کنند و چقدر به زمین بیافتند، لباس های آن ها از لکه شدن در امان خواهند ماند.

۴. بچه ها می توانند برای مدت زمان طولانی تری بازی کنند

شاید کودکان از این مزیت بیش از هر کسی دیگری استقبال کنند. فرقی ندارد که هوای بیرون چگونه باشد، بچه ها می توانند روی چمن مصنوعی هم چنان به بازی های مورد علاقه خود ادامه دهند.

حتی اگر چمن مصنوعی زمین بازی مورد تردد و رفت و آمد و بازی کودکان دیگری قرار گرفته باشد، باز هم برای گروه دیگری از بچه ها آمادگی کامل دارد تا بهترین لحظات را برای شان رقم بزند، زیرا به هیچ وجه در اثر استفاده مداوم و طولانی مدت حالت خود را از دست نمی دهد.

۵. چمن مصنوعی زمین بازی موجب کاهش ریسک آلرژی می شود

یکی از مهم ترین نقاط قوت چمن مصنوعی این است که نسبت به سایر سطوح مخصوصا چمن طبیعی، موجب تحریک حساسیت کودکان نمی شود.

برخی بچه ها به آلرژی های خاصی مبتلا هستند که شایع ترین آن ها گرده ها، علف های هرز و چمن طبیعی می باشد.

با استفاده از چمن مصنوعی دیگر لازم نیست نگران بروز علائم آلرژی کودکان و دانش آموزان باشید، آن ها هم مانند سایر بچه ها می توانند از روزهای با هم بودن در کنار دوستانشان نهایت لذت را ببرند.

گروه چمن سرا به عنوان معتبرترین و بروزترین مرکزخرید چمن مصنوعی، محصولات خود را با مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد به کار رفته به مشتریان عزیز ارائه می دارد و از این رو می تواند خیال مسئولان مدارس، مهدکودک ها و مراکز آموزشی را بابت امنیت و راحتی کودکان و ماندگاری و دوام بالای زمین بازی راحت بسازد.

سرایتان سبز با چمن سرا

/https://chamansara.com

مشاوره رایگان:۴۱۱۲۷-۰۲۱

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چمن مصنوعی زمین بازی کودکان چمن سرا کودکان و دانش آموزان مراکز آموزشی برای زمین بازی مهدکودک ها چمن مصنوعی چمن طبیعی چمن سرا بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته‌اند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده در سال جاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر