Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صادق پور گفت: امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان به اتمام رسیده که مقرر بود در هفته بسیج افتتاح شود؛ اما به خاطر شرایط کرونایی این برنامه برای زمان دیگری موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مهدی صادق پور ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ۸۰۰ گروه جهادی بسیج به صورت محله‌محور در کل استان برای مقابله و پیشگیری از کرونا مشغول خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی را در سطح استان اجرا کردیم که ادامه خواهد داشت و بسیج سازندگی با استفاده از گروه‌های جهادی بازوی توانمند دولت برای اجرای پروژه‌ها به ویژه در مناطق محروم و صعب‌العبور است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان به اتمام رسیده که مقرر بود در هفته بسیج افتتاح شود اما به خاطر شرایط کرونایی این برنامه برای زمان دیگری موکول شد، اما بسیاری از این پروژه‌ها اکنون قابل استفاده بوده و به بهره‌برداری رسیده است و مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از این پروژه‌ها شامل بزرگترین مرکز بهداشت با ۲ هزار و ۲۰۰ متر مساحت در شهرستان تاکستان، احداث دو پُل در دهقان رود که طرح ملی است و در منطقه صعب‌العبور قرار دارد، احداث ۹ عابر پیاده، احداث چمن چمن مصنوعی در آوج، شش پروژه کانال بتنی، دو استخر ذخیره آب، پروژه‌های لوله گذاری، دوهزار متر لایروبی قنوات سطح استان قزوین است.

این مقام مسئول ابراز کرد: ساخت ۳۲ خانه برای مددجویان کمیته امداد، ساخت شش خانه برای مددجویان بهزیستی، ۹ مورد بازسازی خانه محرومین، ساخت خانه‌های عالم در مناطق محروم، تکمیل بند ذخایر آب، احداث دو سالن ورزشی در مناطق محروم از دیگر پروژه‌های عمرانی در استان قزوین است که توسط بسیج سازندگی اجرا شد.

وی اذعان کرد: بودجه این ۱۰۰ پروژه‌ عمرانی از اعتبارات استانی و آورده سپاه تامین شده که بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است و تا دهه فجر بر تعداد پروژه‌های عمرانی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته بسیج سطح استان ۱۰۰ پروژه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم

آیین تجلیل از کارگران و قدردانی از زحمات این تلاشگران در یکی از واحد‌های تولیدی تاکستان برگزار شد.

در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار نیروی کار فعال بیمه شده در بیش از ۶۵۰ واحد صنعتی در شهرستان تاکستان مشغول به کار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود