Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید عیار تیمش در بازی برابر تیم سایپا مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: این دومین بازی و اولین بازی خانگی ماست. کسب سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است و سعی می‌کنیم با یک بازی خوب و فکورانه مقابل تیم خوب سایپا قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم سایپا یکی از تیم‌های خیلی خوب امسال باشد چون کادر فنی سال قبلش حفظ شد. سایپا هم جوانان خوب و هم بازیکنان با تجربه دارد. فکر می‌کنم این بازی با توجه به قدرت تیم سایپا عیار ما را مشخص می‌کند.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم بیان کرد:‌این بازی دوم ماست و محروم نداریم. مصدوم هم تا این لحظه نداریم. 

حسینی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محرومیت چهار جلسه‌ای و نبودن روی نیمکت چه تدابیری دارد، گفت: مشکلی نیست. روی سکو می‌نشینم و بازی را می‌بینم. از بالا بهتر می‌شود بازی را دید. 

سرمربی نفت درباره پرداخت 10 درصد از قرارداد بازیکنان و روحیه آن‌ها هم توضیح داد: خدا را شکر بازیکنان ما شرایط روحی خوبی دارند. در بحث مالی هم باید بگویم فعلا اول فصل است و هیچ‌کس مشکلی از این نظر ندارد. خدا را شکر همان 10 درصدی هم که به تیم تزریق شد خیلی به موقع بود و از نظر روحی بازیکنان ما را شارژ کرد. در دو، سه هفته اول عیار تیم ما مشخص می‌شود. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه‌ای برای حل مشکلات تیم‌های نفتی به مجلس می‌رود یا خیر هم گفت: من درباره مسائل فنی و بازی فردا می‌توانم اظهار نظر کنم و اینگونه سوالات را باید از مدیریت بپرسید. من در این مورد اطلاعات دقیقی ندارم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تيم فوتبال سايپا استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان پیکان بازی درگیرانه ای در زمین داشتند و هر دو تیم در بخش دفاعی سازمان دهی خوبی داشتند و در مجموع دیدار دشواری برای ما بود.

او ادامه داد: هم ما و هم پیکان کمترین فضا را به یکدیگر می‌دادیم. ما می‌دانستیم که باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. کمترین موقعیت را به پیکان دادیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیم آلومینیوم گفت: فوتبال مکانی است برای استفاده از بازیکنان آماده و با کیفیت و من برای استفاده از جوانان بهترین تصمیم را می‌گیرم. هر بازیکنی که توانمند و با استعداد باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و به سن و سال آن توجه نمی‌کنیم. ما در آلومینیوم همیشه سعی کرده‌ایم تا شایسته سالاری داشته باشیم.

کد خبر 6098613 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد