Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرهای ۴ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان و کیار در وضعیت قرمز هستند و با توجه به وضعیت قرمز، محدودیت‌ها اعمال خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جعفر مردانی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی کرونا، با اشاره به آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونا از اول آذرماه، اظهار داشت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهار شهرستان استان صرفا شهرهای آن‌ها از جمله شهرهای شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و کیار با توجه به وضعیت قرمز محدودیت‌ها اعمال خواهد شد و گروه‌های شغلی 2،3،4 از اول آذرماه به طور کامل تعطیل خواهند بود و مابقی شهرستان‌ها که در وضعیت نارنجی قرار دارند مشاغل گروه 3 و 4 به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان جلسات شهرستانی ستاد کرونا را برگزار و محدودیت‌هایی که قرار است از اول آذرماه اعمال شود را اطلاع رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش قدرت شیوع بیماری و گزارشات ارائه شده از آمار بیماران، عمده مبتلایان گریبانگیر به این بیماری از شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات عزا و عقد و عروسی بوده است که همه اقشار مختلف مردمی باید همکاری کنند تا بتوان چرخه انتقال ویروس را در استان قطع کنیم.

وی ادامه داد: نیازمند بسیج همگانی اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، کسبه، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان و متنفذین و بزرگان هستیم که مراسمات ترحیم، عقد و عروسی در شهرستان‌ها به حداقل برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نیروی انتظامی استان متناسب با وضعیت شهرها، نسبت به تردد خودروها اقدامات لازم را انجام دهد و طرح تردد خودروهای بومی و غیربومی را تهیه کند.

مردانی ادامه داد: در صورتی که از امروز گزارشاتی در خصوص حمل و نقل برون شهری، مبنی بر جابجایی مسافر بیش از 50  درصد ظرفیت و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شود، مدیر مربوطه به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

وی گفت: بخش‌نامه‌ای از سوی امور اداری استخدامی در راستای طرح جامع اعمال محدودیت‌ها، برای مناطق دارای وضعیت زرد، نارنجی و قرمز اعلام و به دستگاه‌ها در خصوص حضور کارکنان ادارات براساس وضعیت قرمز و نارنجی با حضور یک دوم و یک سوم کارکنان ابلاغ شده است.

14 واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در رشت پلمب شدخط و نشان استاندار قم برای اصناف و ادارات متخلف؛ مصوبات ستاد کرونا را جدی بگیریدفهرست مشاغل مجاز به فعالیت در تعطیلات کرونایی اعلام شد

مردانی با اشاره به اینکه تمامی موضوعات مربوط به بازار نبوده و عمده به دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات  برمی‌گردد، تصریح کرد: زمانی تقاضا می‌کردیم همه اقشار مختلف مردم رعایت کنند تا به وضعیت هشدار نرسیم، که اکنون مجبور به تعطیلی بازار نباشیم.

وی یادآور شد: عاجزانه استدعا می‌شود، دورهمی‌ها و مراسمات برگزار نشود و مراعات صورت گیرد تا بعد از گذشت دو هفته به حالت زرد، نارنجی و سفید برگردیم و مسائل و مشکلاتی که بازاریان اکنون دارند را نداشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان صمت و اتاق اصناف برای حمایت از کسبه و بازاریان برای حمایت از آن‌ها، پیشنهادات خود را اعلام تا موارد پیشنهادی به کمیته امنیتی، انتظامی وزارت کشور ارسال شود تا تصمیمات لازم را برای آن دسته از اصناف اتخاذ کنند.

کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته، مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند فاضلاب، و فعالیت‌های تصفیه و تهویه هوا، پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت، حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری، حمل و نقل عمومی درون شهری،  ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادی و ستادی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار، مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی و نانوایی، مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، اورژانس و تامین امبولانس دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون‌بر، خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی، شرکت‌های خدمات اینترنتی، رسانه‌های مکتوب و برخط و مشاغل مشابه، مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان، معلولین، جانبازان، مراکز توانبخشی و مراقبتی، آسایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌های انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی، فروشگاه‌های انواع قطعات و لوازم یدکی، فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات، کارگاه‌های صنعتی، چاپخانه‌ها، خشکشویی‌ها و آرامستان‌ها جزو مشاغل ضروری هستند که در هیچ یک از وضعیت‌های سه گانه تعطیل نمی‌شوند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی شهرستان ها محدودیت ها وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است