Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:23:00 GMT

رزمایش بزرگ سواد رسانه در نیشابور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۴۵۰

رزمایش بزرگ سواد رسانه در نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرهنگ علی نیک یاد ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج در محل دفتر فرماندهی سپاه نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: به علت بحران کرونا در بزرگداشت هفته بسیج در برنامه‌های امسال گردهم جمع شدن بسیجیان را مانند سال‌های گذشته نخواهیم داشت و برنامه گرامیداشت ایام هفته بسیج نیشابور به صورت فرهنگی و مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان کرد: در هفته بسیج که از ۳۰ آبان تا ۶ آذر که پایان هفته است، ما در هر روز هفته بسیج یک رزمایش را تعریف کردیم.

وی افزود: برنامه ما در روز ۳۰ آبان که به نام بسیج معنویت و سلامت نامگذاری شده است، اجرای گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر با موضوع پیشگیری از کرونا و نیز توزیع ماسک رایگان و بروشورهای پیشگیری از کرونا را در سطح شهرستان نیشابور است.

نیک یاد ادامه داد: از ۲۰ آبان ماه طرحی را بسیج سپاه نیشابور با عنوان مسجد سنگر سلامت با همکاری علوم پزشکی نیشابور شروع کرد که هدف و کار بسیجیان در این طرح شناسایی و معرفی بیماران مشکوک کرونا به مراکز درمانی و قرنطینه این افراد در منازل همچنین در کنار این ارائه خدمات معیشتی و امدادی برای کاهش آلام آن‌ها را داریم.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه نیشابور در تشریح برنامه‌های دومین روز هفته بسیج گفت: در این روز که با عنوان بسیج فرزند مسجد و خادم مردم نامگذاری شده، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های سیار پزشکی به نقاط محروم نیشابور و نیز اهدای خون بسیجیان را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه سومین روز هفته بسیج به نام بسیج مطالبه‌گر و عدالتخواه نامگذاری شده، تاکید کرد: رزمایش بزرگ سواد رسانه و تاثیرات آن در سبک زندگی و نیز استفاد از ظرفیت پیام رسان شاد برای انتشار پیام شهدا و بسیج در این شهرستان انجام می‌شود.

نیک یاد از اعزام گشت‌های محله رضوییون در نیشابور خبر داد و افزود: در چهارمین روز هفته بسیج رزمایش رفع آلودگی از اماکن عمومی و ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی انجام خواهد شد، همچنین اعزام گروه سرود سیار به نقاط مختلف سطح شهر و مجتمع‌های مسکونی و اجرای برنامه‌های شاد و ایجاد شور و نشاط و امید در بین مردم در روز پنجم هفته بسیج اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تصریح کرد: پیش‌بینی شده تا در ششمین روز هفته بسیج ۵ هزار بسته غذایی بین آسیب‌دیدگان کرونا که از قبل شناسایی شده به طور محرمانه و شبانه توزیع شود.

وی در تشریح برنامه آخرین روز گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: مراسم تجلیل از مقام شامخ دو تن از شهدای سلامت شهرستان و عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور هفته بسیج نیشابور بسیج سپاه نیشابور روز هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است