Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج در مراغه افزود: این برنامه ها به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین»  توسط بسیجیان در نقاط مختاف شهری و روستایی از روز ۲۹ آبان تا پنجم آذر به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: با توجه به موج جدید شیوع کرونا، به همت حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، این شهرستان به مرکز امداد و سلامت تبدیل  شده و مراکز پرتردد شهری و روستایی توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا، ویزیت و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی رایگان در بین شهروندان  بی بضاعت توسط بسیجیان و گروه های جهادی این شهرستان در هفته بسیج انجام خواهد شد.

رشیدی با بیان اینکه  بیشتر برنامه‌های هفته بسیج امسال با رویکرد محرومیت زدایی از مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار برگزار می‌شود گفت: بسیج و سپاه همواره در عرصه‌های مختلف در کنار و برای مردم بوده و در این روزهای کرونایی نیز برای مبارزه با این ویروس و خدمت رسانی به مردم تلاش و همت می کند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از آسیب دیدگان از کرونا افزود: بسیج در تامین بسته‌های معیشتی برای بهره مندی اقشار نیازمند در این شهرستان گام های موثری برداشته و این امر تا نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

رشیدی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در پنجم آذرماه و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ویزیت رایگان بیماران در کلینیک شبانه روزی سپاه شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: تامین و جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج  این شهرستان بوده که با مشارکت بسیج محلات و مساجد انجام می شود.

وی اضافه کرد:  رزمایش تاکتیکی و رژه موتوری بسیجیان در این شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بوده که در کنار آن تلاش می‌شود ضدعفونی معابر پرتردد در این شهرستان نیز انجام شود.

سرهنگ رشیدی همچنین از اجرای گشت‌های محله محور بسیجیان با عنوان «گشت‌های محله محور رضویون»  خبر داد و گفت:  این گشت‌ها به منظور تامین امنیت محله محور با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان اجرا می شود.

وی اضافه کرد:  سالن ورزشی شهدای سراجو این شهرستان نیز به مناسبت هفته بسیج و به صورت ویدیو کنفرانس و آنلاین و با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه سازمان بسیج مستضعفان آذربایجان شرقی مراغه سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور برنامه ها هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد