Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:37:28 GMT

آغاز اجرای طرح «پایگاه حافظان سلامت» در اصلاندوز

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۸۱۶

آغاز اجرای طرح «پایگاه حافظان سلامت» در اصلاندوز

به گزاش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین حسین‌زاده عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و.. در شهرستان اصلاندوز با شعار بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین برگزار می‌شود که بیشتر آن‌ها در بستر فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات و دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است که امید است این دستاوردها به بهترین شکل ممکن منعکس شوند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری بیان داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی به پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میقات صالحین، غربالگری خانه به خانه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و راه‌اندازی پایگاه حافظان سلامت از برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: بسیجیان شهرستان اصلاندوز در سال‌جاری در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،  با مشارکت مردم، بارها معابر و اماکن پر رفت‌وآمد را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

حسین‌زاده ادامه داد: ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سه مرحله با همکاری مردم خیر شهرستان به همراه پک‌های بهداشتی و توصیه‌های بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند شهرستان اصلاندوز توزیع شده است.

وی گفت: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.

-انتهای پیام/3463/635/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج فضای مجازی سلامت مدافعان حرم فرمانده سپاه ناحیه عشایری حسین حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت