Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری میان ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت شتاب دهنده دانش بنیان سیوان در حوزه مبارزه با مواد مخدر امضا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  هدف از انعقاد این تفاهم نامه حمایت از ایجاد و راه اندازی مرکز شتاب دهی بازیگران زندگی و حمایت از فعالیت‌های مربوط به این شتاب دهنده در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تفاهم نامه میان امیرحسین یاوری معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اسماعیلی قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و امیر سرکندی رئیس هیئت مدیره شرکت شتاب دهی هوشمند پیشگام سیوان امضا شد.

براساس این تفاهم نامه سه جانبه، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری متعهد شد سه میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه گذاری تیم‌ها مطابق برنامه ارائه شده شرکت سیوان اختصاص دهد.

ستاد مبارزه با مواد مخدر هم متعهد شد مکان موردنیاز برای راه اندازی مرکز نوآوری بازیگران زندگی را به عهده گیرد و نیاز‌ها و مسائل مرتبط با موضوع مبارزه با مواد مخدر و تشریح محیط برای استارتاپ‌ها برای ایده پردازی و توسعه محصول را اعلام کند.

شرکت سیوان هم متعهد شد شتاب دهنده بازیگران زندگی را راه اندازی و مربیان و مشاوران تخصصی را از مرحله آزمایشگاهی تا صنعت تامین کند.

معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این مراسم گفت: ما در ستاد پس از راهبرد‌های انکار، مقابله و درمان هم اکنون در حال اجرای راهبرد پیشگیری هستیم و با توجه به فعالیت نسل جوان در فضای مجازی می‌توانیم از استارتاپ‌ها در خصوص پیشگیری از کشیده شدن جوانان به بحث اعتیاد جلوگیری کنیم.

آقای یاوری افزود: قطعا در زمینه مقابله با شبکه توزیع مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی می‌توان از شتابگر‌های حوزه اعتیاد استفاده قابل توجهی کرد. برچسب ها: ستاد مبارزه با مواد مخدر ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، تفاهم نامه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر فناوری ریاست جمهوری معاونت علمی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی صبح پنج شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان اظهار کرد: سازمان مردم نهاد فعالیت‌های ارزشمندی در جامعه دارند اما بخوبی نتوانسته‌اند کارکرد خود را در اغلب موارد انجام دهند.

وی افزود: باید پالایش جدی در زمینه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد داشته باشیم و خیران را فعال کنیم.

وی بر ضرورت اجتماعی سازی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم منجر به موفقیت در مقابله با مواد مخدر خواهد شد و باید فرهنگ مقابله و مبارزه با مواد مخدر در جامعه نهادینه شود چرا که مواد مخدر گلوله‌ای است که به جوانان ما اصابت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: تمام دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر، نقش آفرینی و سهم خود را در زمینه مقابله با مواد مخدر مشخص کنند.

رمضانی یادآور شد: باید جلسات تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برای دانش آموزان برگزار شود و آگاهی این قشر در مقابله با مواد مخدر ارتقا یابد.

وی پیگیری مصوبات جلسات شورا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بررسی مصوبات جلسات گذشته باید تبدیل به رویه و اولویت شود تا نتایج جلسات بخوبی دیده شود.

وی اذعان کرد: دستگاه‌ها از ظرفیت قانونی برای اختصاص بودجه در بحث مقابله با مواد مخدر استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: غربالگری در کمپ ماده ۱۶ سنندج ضعیف است و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه با جدیت ورود کند تا شاهد انتقال بیماری بین معتادان متجاهر نباشیم.

کد خبر 6094938

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند