Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان گفت: تردد بین شهری از شنبه یکم آذرماه در ۴ شهرستان اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت استان در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت:  اکنون شهرستان‌های آق قلا، گرگان، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، شهرستان‌های مینودشت، مراوه تپه، گنبد، گمیشان، گالیکش، کردکوی، علی آباد، بندرگز و آزادشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان رامیان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز گفت: در شهرهای آق قلا، گرگان، بندرترکمن و کلاله همه مشاغل تعطیل هستند به جز مراکز درمانی، داروخانه‌ها، مراکز امدادرسانی و نجات و تامین ( اورژانس ، آتش نشانی و غیره) سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین مایحتاج ضروری، مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی ( خدمات اضطراری آب، برق وغیره)، حدود یک سوم کارکنان نیز در محل کار حضور می‌یابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در شهرهای قرمز تمامی آموزش‌ها به صورت غیرحضوری بوده، به مدت 2 هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی نیز تعطیل است. تردد خودروها با پلاک بومی در این شهرها مجاز بوده اما تردد خودروها با پلاک غیر بومی در این شهرها، ممنوع است. همچنین تردد خودرو با پلاک شهرهای قرمز در سایر شهرها نیز ممنوع است.

گزارش/ اجرای مبهم "منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح" و سؤالات بی پاسخ مردم!جزئیات محدودیت‌های تردد در محورهای مازندران اعلام شدمحدودیتی برای تردد بین استان البرز و تهران وجود ندارد/ تلاش برای رفع محدودیت تردد البرزی‌ها به قزوین

وی ادامه داد: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت‌ها در شهرستان‌های نارنجی از جمله مینودشت، مراوه تپه، گنبد، گمیشان، گالیکش، کردکوی، علی آباد، بندرگز و آزادشهر؛ محدودیت مشاغل گروه 3 و 4 در این شهرها اجرا می‌شود که جزییات آن از سوی ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد. در این مناطق یک دوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می‌کنند و تمامی آموزش‌ها به صورت غیرحضوری بوده و به مدت 2 هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است.

فاضل گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا خودروهای بومی با پلاک بومی این شهرها نمی توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگر هم نمی‌توانند وارد شوند.

وی افزود: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت‌ها در شهرستان‌های زرد که در استان فقط شامل شهرستان رامیان است، شامل محدودیت در گروه‌ شغلی 4 خواهد شد. در این شهرستن دو سوم کارکنان حضور پیدا خواهند کرد. تمامی آموزش ها به صورت غیرحضوری بوده و به مدت 2 هفته نیز نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است. تردد خودروها در این شهر براساس شرایط، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند

به گزارش صدای ایران، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

به دلیل ناپایداری‌های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند