Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۲۸ آبان) را اینجا بخوانید.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس ۱۰۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

 سردار خلیل واعظی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند، قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در استان‌های جنوبی جا به جا کنند که با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر استان فارس یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در جاده شهرستان لامرد متوقف شد.

فرمانده انتطامی استان بوشهر با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۰۰ کیلوگرم مواد تریاک کشف و در همین زمینه یک متهم دستگیر شد.

دستگیری اعضای باند سرقت سیم و کابل برق در دیر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق در دیر خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق با یک شیوه و شگرد و در زمان مشخص در شهرستان دیر و محرز شدن فعالیت یک باند مجرمانه در ارتکاب این سرقت ها، هویت اعضای باند حرفه‌ای سارقان شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه هر  پنج عضو این باند حرفه‌ای در مخفیگاهشان در شهر دیر دستگیر شدند.

او با بیان اینکه مقدار قابل توجهی سیم و کابل برق در مخفیگاه سارقان کشف شد، بیان کرد: با دستگیری این سارقان، ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل برق کشف و باعث رضایت شهروندان از عملکرد به موقع پلیس شد.

توقیف محموله ۲۵ تنی گندم قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون کشنده، ۲۵ تن گندم قاچاق کشف شد.

 سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی بازرسی شهید صلاحی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و در بررسی انجام شده مشخص شد که راننده خودرو قصد دارد بدون مجوز‌های قانونی ۲۵ تن گندم را از استان بوشهر به استان‌های مرکزی انتقال دهد.

او با بیان اینکه کارشناسان، ارزش محموله گندم کشف شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند، بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شده است.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در دیر

با توقیف دو دستگاه خودرو سواری، به ارزش ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان  بوشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیر در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، با استقرار در مسیر‌های تردد خودرو‌های شوتی و کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

 سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۶۵ طاقه پارچه و ۴۲۰ رول نوار دوخت حاشیه لباس خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او، با اشاره به ارزش سه میلیارد ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده بیان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

توقیف کالای قاچاق در گناوه

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان گناوه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران انتظامی گناوه در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی، هنگام استقرار در جاده خروجی این شهرستان چهار دستگاه خودروی سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

سردار خلیل واعظی افزود: از خودرو‌های توقیف شده، ۶ هزار و ۷۱۸ عدد ساعت مچی و ۵ هزار و ۷۳ عدد انواع لوازم آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری چهار متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مواد مخدر سرقت نیروی انتظامی فرمانده انتظامی استان سیم و کابل برق دستگاه خودرو کالای قاچاق استان بوشهر دستگیر شد مواد مخدر حرفه ای کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه