Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در سال ۹۹، از ساعت ۱۶ امروز (چهار‌شنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی آغاز شد.

رئیس فدراسیون والیبال در این نشست گزارشی از نشست‌های مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ارائه و چند گزینه را به عنوان گزینه‌های نهایی هدایت این تیم پیشنهاد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، پس از بحث درباره ویژگی‌های نفرات پیشنهادی، با سپردن هدایت این تیم به مسعود آرمات موافقت کردند.

هیات رئیسه فدراسیون والیبال همچنین بر ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت محمد وکیلی در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون برای تیم‌های پایه، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید

موافقت هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برای عقد قرارداد با آلکنو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال داورزنی تیم ملی رئیسه فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد