Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان در دو مرحله اقدام به دستگیری مدیران شرکت گاز استان و شهرداری ساری کرده است، گفت: دست مفسدان اقتصادی را در مازندران قطع می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه نشست خبری هفته بسیج در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره اقدامات سپاه استان برای مبارزه با مفسدان اداری و اقتصادی، اظهار داشت: سپاه استان با هر فرد یا دستگاهی که بخواهد خارج از قوانین اقدام به اختلال در اقتصاد ایجاد کند برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابع قانون هستیم و دست مفسدان اقتصادی را قطع خواهیم کرد. دو مرحله دستگیری در شرکت گاز مازندران و شهرداری ساری داشتیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: تحقیقات برای تکمیل  مستندات در مورد شهرداری ساری ادامه داشته و در این زمینه ادامه دارد و ظرف هفته‌های آینده در مجموعه شرکت گاز استان به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

تسنیم گزارش می‌دهد؛ بررسی ریشه‌های مفاسد اقتصادی در مازندران/ خواسته مردم از وکلای ملت چیست؟ورود قرارگاه بسیج دانشجویی کرمان به ‌مطالبه‌گری مفاسد اقتصادینظر حقوق‌دانان درباره اصلاحات استجازه دوم برای دادگاه‌های مفاسد اقتصادی

مسلمی بیان کرد: در مرحله تحقیقات اولیه در شهرداری ساری هستیم و تحقیقات گسترده ای در حوزه‌های مختلف شهرداری انجام و در سازمان فضای سبز دنبال اسناد و مدارک بیشتری هستیم.

وی افزود: موارد قابل توجه ای از مدارک به دست آمده است و به لحاظ اینکه در تحقیقات اولیه هستیم و اکنون به این مقدار بسنده می کنم ولی نکات قابل بحث بیشتری از اختلاس صورت گرفته و مواردی که در این حوزه بوده را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ 681/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری ساری شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان