Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی البرز گفت: کلاهبرداران به نام کارت طلایی و بیمه تکمیلی از بازنشگستگان این سازمان کلاهبرداری می‌کنند.

ابوالحسن قورچیان اظهار کرد: افراد فرصت طلب و سودجو با استفاده از تماس تلفنی و یا با مراجعه حضوری به شکل نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی از بیمه شدگان، بازنشستگان و افراد تحت پوشش آنان درخواست وجه در قبال ارائه کارت طلایی بیمه تکمیلی، کارت سلامت، کارت تخفیف و … می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که از سوی کارکنان این سازمان در استان هیچ زمان تماس تلفنی و حتی حضوری با بیمه شدگان و بازنشستگان و افراد تبعی آنان در راستای ارائه کارت طلایی بیمه والقابی همچون بیمه تکمیلی طلایی، کارت بیمه سلامت و تخفیف صورت نگرفته است اظهار داشت: افراد سودجو با دسترسی به برخی از اطلاعات بیمه شدگان با آنان تماس گرفته و وارد مذاکره می‌شوند و از مخاطبین خود تقاضای واریز وجوهی را می‌نمایند و چنانچه از این طریق به نتیجه مطلوب خود دست نیابند با تهدید به قطع مستمری تأمین اجتماعی، قطع بیمه و … اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی و با حذف کامل دفترچه‌های کاغذی در آینده نزدیک منجر به دریافت وجه نخواهد بود، افزود: از بیمه شدگان و بازنشستگان و افراد تحت پوشش آنان تقاضا داریم فریب اینگونه افراد را نخورده و در صورت مشاهده موارد کلاهبرداری و هرگونه درخواست مشکوک از این قبیل را بلافاصله به پلیس، مراجع قضائی و سازمان تأمین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ گزارش کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

وزراء و اعضای کابینه پس از پایان جلسه هیأت دولت چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) به جمع خبرنگاران آمده و خبرهای جدیدی را در اختیار آن‌ها قرار دادند، در همین ارتباط «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به تصویب افزایش حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.

دریافت 129 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی / تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲