Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:27:36 GMT

دو غول فوتبال اروپا خواهان سرمربی موفق ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۶۷۴

دو غول فوتبال اروپا خواهان سرمربی موفق ایتالیا

بر اساس ادعای توتو اسپورت دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن روبرتو مانچینی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو مانچینی با تیم ملی ایتالیا تا پایان جام جهانی 2022 اعتبار دارد اما اخیراً گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور فاش کرد که آنها به دنبال تمدید با این سرمربی موفق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گراوینا پیش از بازی قبلی تیم ملی ایتالیا مقابل لهستان در لیگ ملت های اروپا پیرامون این مسئله گفته بود: " دو سال از قرارداد ما باقی مانده است که مدت زمانی طولانی تلقی می‌شود. با این حال پروژه ای که ما روی آن کار می‌کنیم یک مسئله بسیار بلند مدت محسوب می‌شود بنابراین ما در زمان مناسب با روبرتو جلسه ای برگزار خواهیم کرد و در مورد اوضاع بحث می‌کنیم."

 

 

 

 

صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در حالی مطرح شده که توتو اسپورت در گزارشی مدعی شده که دو باشگاه بزرگ فوتبال اروپا یعنی منچستریونایتد و پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن روبرتو مانچینی شده‌اند. در تابستان گذشته صحبت هایی در رابطه با حضور مانچینی در یوونتوس مطرح شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که این دو باشگاه به شکل جدی خواهان این سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا شده اند.

 

منچستر یونایتد روبرتو مانچینی(سرمربی) تیم ملی ایتالیا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پاری سن ژرمن تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس