Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سرمربی تیم شهرداری آستارا، گفت: از میان بازیکنانی را که جذب کرده ایم، ۱۵ بازیکن آستارایی هستند که در لیگ یک به میدان خواهند رفت و یا در کنار تیم کسب تجربه می کنند.

حسن اشجاری، پیش از عزیمت به استان بوشهر جهت برگزاری نخستین دیدار از سری مسابقات فصل جدید لیگ آزادگان، در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: در فصل جدید با ۳۹ بازیکن قرارداد بسته‌ایم که ۲۱ بازیکن از سهمیه بزرگسالان ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال و بقیه زیر ۲۱ سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنده به هیچ عنوان بازیکن سفارشی را در ترکیب تیم خود جای نداده ام، ادامه داد: متأسفانه دو بازیکن ما "احمد آهی" و "حسین آفرین زاده" به دلیل مصدومیت چند هفته نخست نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه در وهله اول همه تلاش ما بر این است که در لیگ آزادگان حفظ سهمیه کنیم، افزود: قطعاً به شگفتی سازی ها همچون فصل های گذشته ادامه خواهیم داد.

اشجاری با بیان اینکه بازیکنانی را که تازه جذب کرده ایم، کیفیت حضور در لیگ یک را دارند، خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا برخی از افراد هر بازیکنی را که جذب می‌کردیم حرف و حدیث‌هایی را پیش می‌آوردند.

وی اضافه کرد: ما بیشترین خرید خود را از تیم پاس همدان انجام دادیم زیرا که بیشتر این تیم را می شناختیم.

وی با اشاره به اینکه در لیگ دو با ۲۲ بازیکن شرکت کردیم، توضیح داد: در لیگ آزادگان بیش از ۳۴ بازی خواهیم داشت که دیدارهای جام حذفی و سایر مسابقات تدارکاتی نیز به آنها اضافه می شوند که به طور یقین تعداد بیشتر بازیکن را احتیاج داشتیم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه رقم پرداختی کل مجموعه تیم شهرداری به بازیکنان تیم فقط با ۴ بازیکن یک تیم مطرح در لیگ دسته یک برابری می کند، تصریح کرد: امسال برخلاف سال گذشته ۱۵ بازیکن بزرگسال، امید و نوجوان آستارایی را در ترکیب تیم به خدمت گرفتیم.

وی با اشاره به حضور "دانیال نیارشید" دروازه بان ۱۶ ساله آستارایی در جمع بازیکنان تیم، یادآور شد: این بازیکن آستارایی که سابقه بازی در ملوان انزلی را دارد، به طور یقین با سن کم خود در ترکیب اصلی تیم در دیدارهای لیگ آزادگان برای تیم شهرداری به میدان خواهد رفت.

اشجاری در خصوص رقم دریافتی خود از تیم شهرداری آستارا، خاطرنشان کرد: قرارداد من در لیگ دسته سه، ۵ میلیون تومان، در لیگ دسته دو، ۷ میلیون تومان و هم اکنون برای حضور در لیگ آزادگان، ۸ میلیون تومان می باشد که ۲۰ میلیون تومان هم به عنوان پیش پرداخت می باشد.

وی ضمن انتقاد از افرادی را که به استفاده نکردن از مربیان آستارایی در ترکیب کادر فنی تیم اعتراض می کنند، توضیح داد: در همان روزهای نخست آغاز کار با مربیان آستارایی مذاکراتی انجام دادیم که رقم پیشنهادی برخی از آنها با رقم قرارداد چهار مربی فعلی ما برابری می‌کند و ما به دنبال مقرون به صرفه بودن و حذف هزینه‌های اضافی بودیم.

اشجاری در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های "پایان رأفت" به عنوان شناسنامه فوتبال استان گیلان و شهرستان آستارا، تصریح کرد: ما به دنبال کار کردن هستیم و به جز گرفتن نتیجه به هیچ حاشیه ای توجه نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا؛ تیم شهرداری آستارا در هفته نخست روز دوم آذر، رأس ساعت ۱۵:۱۵ میهمان تیم شاهین بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم شهرداری آستارا میلیون تومان لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟

شهردار شاهرود از عدم واگذاری دو شهرک "فدک" و "کوثر" به مجموعه مدیریت شهری این شهر انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، دو شهرک کوثر و فدک که در حاشیه شهر شاهرود قرار دارند، محل زندگی مردم کمتر برخوردار هستند.

از 6 سال گذشته بحث الحاق این دو شهرک به محدوده شهری و تحویل آن به شهرداری شاهرود مطرح بوده و اکنون نزدیک به 6 سال است که فرایند تحویل این دو شهرک به شهرداری شاهرود از سوی مسکن و شهرسازی صورت نمی‌گیرد.

بنابراین و بر اساس قانون، شهرداری نیز نمی‌تواند به مردم ساکن در این دو منطقه خدمات ارائه کند و عملاً مردم این دو شهرک از خدمات شهرداری بی‌بهره‌ مانده‌اند.

شهردار شاهرود در این زمینه، اظهار داشت: علی‌رغم آمادگی شهرداری برای تحویل گرفتن شهرک‌های فدک و کوثر و بهره‌مندی ساکنان این دو منطقه از خدمات مجموعه مدیریت شهرداری، نمی‌دانم چرا این واگذاری صورت نمی‌گیرد.

محسن احمدی با انتقاد از تعلل دستگاه‌های متولی در واگذاری دو شهرک "فدک" و کوثر" به شهرداری شاهرود، بیان کرد: از سال 1397 اصرار داریم که این دو شهرک به شهرداری تحویل داده شود، ولی تا به امروز این مهم محقق نشده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه اهالی این دو منطقه نمی‌توانند از خدمات مستمر و بیشتر شهرداری شاهرود برخوردار شوند، تصریح کرد: این امر گلایه مردم را در پی داشته است.

شهردار شاهرود با تأکید بر اینکه فرآیند واگذار شدن این دو شهرک چندان هم پیچیده نیست، گفت: مجموعه شهرداری شاهرود به خاطر رفاه حال مردم حاضر است هزینه‌های باقیمانده آماده‌سازی این دو شهرک که حدود 2 هزار و 200 میلیارد ریال برآورد شده است را به حدود یک‌سوم تقلیل داده و با مبلغ 800 میلیارد ریال این آماده‌سازی را برعهده‌گرفته و به سرانجام برساند، اما این واگذاری صورت نگرفته است.

احمدی با بیان اینکه این مبلغ هزینه آماده‌سازی مربوط به کارشناسی سال 1401 بوده و به‌طور حتم هزینه تمام‌شده برای شهرداری شاهرود بابت آماده‌سازی این شهرک‌ها در سال 1403 افزایش‌یافته است، عنوان کرد: در این زمینه باید گفت که کاش در همان سال این دو شهرک تحویل شهرداری شاهرود می‌شد.

وی با یادآوری اینکه شهرداری شاهرود برای تسهیل در امر واگذاری این دو شهرک، در آن زمان اصراری بر دریافت نقدی مبلغ آماده‌سازی نداشت، افزود: اعضای شورای شهر شاهرود نیز این موضوع را به خاطر مردم پذیرفتند که این مبلغ به یک‌سوم کاهش پیدا کند و در ازای آن از زمین‌هایی که متعلق به اداره مربوطه است به شهرداری اختصاص پیدا کند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه اگر وجهی هم در حال اخذ شدن از مردم این دو شهرک است و ارتباطی به شهرداری و شورای شهر ندارد،  تصریح کرد: ما از ابتدا نیز موافق اخذ ریالی از مردم این دو شهرک نبوده و نیستیم، بلکه مطابق توافق صورت گرفته حاضر به دریافت زمین یا قیر رایگان بودیم، اما باز هم اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداد.

احمدی با بیان اینکه شاید اداره مربوطه هم شاید مشکلاتی در انجام این فرآیند داشته است، اهتمام هر چه بیشتر همه دستگاه‌های مرتبط برای واگذاری این دو شهرک به مجموعه شهرداری شاهرود را خواستار شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال