Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد روند نقل و انتقالاتی این باشگاه بیان کرد: ما روز سختی داشتیم و باتوجه به اینکه ۷ سهمیه لیگ برتری و یک بازیکن (مهدی خانی) را خریده بودیم، امروز بین ۲ مورد گیر کرده بودیم. عیسی آل کثیر که برای ما زحمت زیادی کشیده است و بازیکنی که خواسته‌های غیرمعقول داشت و با ۴-۵ مدیر برنامه مختلف با ما مذاکره می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حفظ برند پرسپولیس و خرید بازیکن برای ما با اهمیت بود. اگر بخواهیم کاملا شفاف صحبت کنیم، شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از سه سال را داشت و همچنین این که هر زمان خواست با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جدا شود و من فکر می کنم این یک مورد غیرمعقول بود و بازیکنی که می‌خواهد بیاید در پرسپولیس بازی کند، باید بداند در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

شکوری ادامه داد: برند پرسپولیس جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و این که ما بخواهیم خواسته‌های خود را در روز آخر نقل و انتقالاتی تحمیل کنیم، مناسب نیست، اما با شرایطی که می خواستیم هم خوانی نداشت و ما سعی کردیم که عیسی آل کثیر را در تیم حفظ کنیم و امیدواریم او زودتر به شرایط خودش برگردد و انصاری هم در لیست ماند. مطمئنم این تصمیم در آینده به ما کمک می‌کند و باشگاه پرسپولیس در آینده شرایط خوبی خواهد داشت.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درخصوص احتمال جذب بازیکن آزاد اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم اگر بازیکن آزادی وجود داشته باشد و شرایطش خوب باشد، جذب کنیم.

وی در خصوص وضعیت فرشاد فرجی گفت: نمی‌خواهم درباره گزینه‌ها صحبت کنم، اما ذکر این نکته ضروری است که ما ۷ سهمیه را خریده بودیم و گزینه هایمان با تیم هایشان قرارداد داشتند. فکر کنم طبیعی است که تیمی بازیکنش را آزاد نکند و تیم ما هم با همین بازیکنان در مسابقه نیمه نهایی توانستند با بهترین شرایط برنده شوند. ما باید به بازیکنان خود امید داشته باشیم و از همین فردا با کادرفنی و بازیکنان پردانش و پرقدرت وارد زمین خواهیم شد و از هواداران خواهش می کنم که وارد بازی‌های حاشیه بقیه تیم‌ها نشوند که این اتفاقات برای این است که تیم ما را به چالش بکشند.

او درباره شرایط مالی باشگاه گفت: شرایط مالی هم انشالله خوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید

عیسی آل کثیر در پرسپولیس ماندنی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم

شوت چیپ آل‌کثیر پرسپولیس را دو بر صفر پیش انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت چیپ بلند عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه گل دوم پرسپولیس را رقم زد.

گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم کد خبر 748150

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته