Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  مادر از دیدن لکه‌هایی به حالت چهره‌ی مادر بزرگ مرده اش در رحم که با اسکن اولترا سوند مشخص شده است شوکه میشود. ماجرای روح در رحم زن جوان یک زن باردار گفته است که در طول اسکن چهره‌ی مادر بزرگ مرده اش را بر روی صورت جنین در شکمش دیده است. مادر بزرگ استفن جکسون ۱۴ سال پیش مرده است، اما این زن میگوید برای بچه دار شدن از روح مادر بزرگش تقاضا میکرد، چون مطمئن نبود او و همسرش بچه دار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
زن ۳۲ ساله از روستای نوزلی مرسی ساید به سونوگرافی در ۱۸ هفتگی میرد و به او میگویند که فرزندش پسر و سالم است.

لیورپول اکو گزارش میدهد که مادر استفن در ابتدا متوجه صورت مادر بزرگ بر روی سر بچه میشود. همسر استفن، مایکل دیویس قبل از ازدواج با او عمل وازکتومی داشت، اما از آنجایی که او در سال گذشته این عمل را بازگرداند او از روح مادر بزرگش تقاضای یک فرزند کرد.
زن باردار جوان می‌گوید:من دیروز فقط تصاویر اسکن را دریافت کردم و آن را نگاه نکردم این مادرم بود که متوجه موضوع شد و هنگامی که آن را مشاهده کردم شوکه و متعجب شدم.
او گفت این مادربزرگ توست و من بی اندازه خوشحال شدم فورا متوجه او شدم و از دیروز گریه کرده ام ما اورا ۱۴ سال پیش از دست داده ایم این عجیب است و من را خوشحال میکند، زیرا متوجه شدم او ۱۴ سال است که در کنار ماست.
استفن که اولین فرزند خود را به دنیا می‌آورد معتقد است مادر بزرگش ۱۰۰% همراه اوست، اخیرا در مراسم تدفین عمویش او به همه گفت که همه‌ی اعضای خانواده اش میتوانند مادربزرگ را اطراف خودشان حس کنند و هرکس میتواند شکم برآمده‌ی او را لمس کند و به مادربزرگ چیزی بگوید.
استفن میگوید:من باور دارم که این راه را او برای اینکه بگوید همه چیز درست میشود انتخاب کرده است، زیرا من در طی این حاملگی بسیار نگران بودم و او به ما اطلاع داده است که هنوز اطراف ماست. اما شوهر استفن به اندازه‌ی او به این موضوع اعتقاد ندارد و میگوید سخت میتواند این مسائل را باور کند. منبع: نمناک لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، عکس دیدنی ، عکس دیدنی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس دیدنی عکس دیدنی جدیدترین عکس های سلبریتی ها مادر بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام

طرح یسنا به منظور تامین امنیت غذایی مادران و نوزادان سراسر کشور اجرایی شد و در مرحله جدید آن، مادران دارای فرزند زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیت آن‌ها به یک میلیون نفر می‌رسید، مشمول این طرح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کاهش میزان کالری مصرفی مردم در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ باعث شد دولت بسته کلانی در حوزه امنیت غذایی تدوین کند و یکی از بخش‌های مهم آن به حمایت از مادران شیرده و دارای کودکان زیر دو سال اختصاص یابد.

این طرح یارانه مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی برای مادران با فرزند زیر دو سال است که برای سه دهک اول کم‌درآمد به اجرا درآمده است و در مرحله نخست این طرح، ۲۷ هزار مادر شناسایی شدند که از این میان ۲۲ هزار نفر مشمول دریافت این یارانه مضاعف بودند.

طرح یسنا به شکل پایلوت (آزمایشی) در هشت استان ایلام، لرستان، هرمزگان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و شمالی، در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مرحله اجرا درآمده است.

در مرحله جدید مادران دارای فرزند زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی در سراسر کشور که جمعیت آن‌ها به یک میلیون نفر می‌رسید، مشمول این طرح شده‌اند.

مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از اینکه مشمول طرح هستند یا نه می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از واردکردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.

یارانه ۴۰۰ هزار تومانی مادران در مرحله دوم طرح، به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و مادران مشمول طرح یسنا، می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات و سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.

طرح یسنا از سال گذشته به شکل پایلوت (آزمایشی) در هشت استان ایلام، لرستان، هرمزگان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و شمالی به مرحله اجرا درآمد و تا الان نیز ادامه دارد.

طرح یسنا که با زیرپوشش قراردادن مادران دهک اول درآمدی جامعه آغاز به کار کرده بود، در طرح جدید قرار است مادران سه دهک اول درآمده جامعه را تحت پوشش قرار دهد تا امنیت غذایی تعداد بیشتری از مادران و نوزادان تأمین شود؛ وزیر رفاه در این باره گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند، این طرح برای مادران دارای فرزند زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در تمام استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر 749105

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد