Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴جورج کلونی بازیگر ۵۹ ساله هالیوود فاش کرد که کمک‌های دوستان نزدیکش را در دوران آغاز کار حرفه‌ای خود در سینما با پرداخت نقدی جبران کرده است.

به گزارش یورونیوز، کلونی در مصاحبه‌ای با مجله جی‌کیو (GQ) که روز سه‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد که به هر یک از ۱۴ دوست نزدیک خود یک میلیون دلار پول نقد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او توضیح داد که قصد دارد ثروتش را با دوستان نزدیکش تقسیم کند چرا که دستاورد‌های هنری‌اش در طول ۳۵ سال گذشته مرهون کمک‌های آن‌ها بوده و در عین حال به هنگام شکست‌هایش نیز در کنار آن‌ها آرام گرفته و انگیزه تلاش دوباره به دست آورده است.بیشتر بخوانید: جورج کلونی همراه همسر لبنانی‌اش +عکسکلونی توضیح داده که برای حمل و نقل این میزان پول نقد از یک خودروی وَن قدیمی که روی آن «گل‌فروشی» نوشته شده بود، استفاده کرده و تنها برخی از محافظان و دستیار ویژه خود را در جریان این کار قرار داده بود. او یاد آور شده، زمانی که این خودروی قدیمی حامل اسکناس‌های دلار را می‌رانده، محافظان و دستیار او کاملا شوکه نظاره‌گر ماجرا بوده‌اند.

بازیگر ۵۹ ساله هالیوود در ادامه این مصاحبه اظهار داشته است: «من فقط یک نقشه برداشتم و جا‌های را که باید در طول مسیر زندگی‌ام بروم، تعیین کردم، ولی تمام چیز‌هایی که در این مسیر تجربه کرده‌ام مرهون همراهی دوستانم بوده است.» لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جورج کلونی هالییود جدیدترین عکس های سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان

استاندار کردستان، گفت: سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان  در کنار هم اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آوردند و در استان نیز عمده کار و زحمات این حوزه بر  دوش این قشر زحمت‌کش است.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات مزمن زنج می‌برند، گفت: امیدواریم که کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند کردستانی در کشور برطرف شود.

استاندار کردستان با اشاره به مشکل بیمه کارگران، افزود: بر اساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی، خوشبختانه سهمیه 300 نفری برای برخورداری کارگران ساختمانی کردستان از بیمه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مشکل بیمه سایر کارگران شاختمانی استان برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: کارگران نقش‌آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می‌توانند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر