Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: وظیفه قانونی سازمان گمرک براساس قوانینی که صورت گرفته «ترخیص» است، وظیفه زیر ساخت در تمام مرزهای زمینی، هوایی و دریایی برعهده سازمان‌های دیگری است.

وی ادامه داد: متولی تامین زیرساخت های فرودگاه، سازمان فرودگاه؛ در بنادر سازمان بنادر و دریانوردی و در مرزهای زمینی اگر بازارچه باشد استانداری و اگر مرز رسمی باشد برعهده سازمان راهداری و پایانه‌های مرزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل گمرک استان کرمانشاه در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بهبود مرز پرویزخان، گفت: اما در مرز پرویزخان به دلیل کمبود زیرساخت‌ها گمرک پذیرفته، زیرساخت‌ها را از بودجه داخلی تامین کند.

وی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان، اضافه کرد: بتن‌کاری، محوطه‌سازی و بهسازی محوطه‌ها در فاز اول در حال اجرا است، پروژه در این فاز ۴۰ درصد رشد داشته و طبق قول‌های داده شده تا پایان سال تکمیل می‌شود که بعد از آن با تامین اعتبار فاز دوم، ایجاد سردخانه و انبارها شروع می‌شود.

حیدری در خصوص گله‌مندی رانندگان از نبود امکانات در این مرز ،گفت: مرزها محل عبور هستند، ایستایی در مرز برخلاف تجارت است.

وی تصریح کرد: مشکل اساسی ما در مرزهای زمینی این است که بعضی از فعالین اقتصادی در مرز به صورت میدان‌باری تجارت می‌کنند که این روش منسوخ است و در راستای منافع ملی نیست.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک کرمانشاه مرز تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

همچنین، در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات