Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی بر استمرار بازدید مسئولان قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف رفع مشکلات آن‌ها تاکید کرد. سیدامیر مرتضوی، معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان بر استمرار بازدید مسئولان قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف رفع مشکلات آن ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در راستای عمل به منویات مقام عظمای ولایت و همچنین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و دستور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مبنی بر بازدید و نشست مستمر با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آن ها، با همراهی جمعی از همکاران قضایی و مدیران شرکت های تولیدی از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان بازدید به عمل آمد.   بیشتر بخوانید: تلاش دستگاه قضایی برای احیای ۴۳ واحد فرآوری و دامداری تعطیل استان گلستان وی تصریح کرد: طی این بازدید نشست هم اندیشی به منظور شناسایی آسیب ها و راهکارها در حوزه تولید و بررسی اقدامات گذشته با مدیران این شرکت برگزار شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: حسب اظهارات مدیران شرکت مذکور از سال گذشته پیرو حمایت های دستگاه قضایی و برگزاری نشست مشترک در حوزه معاونت اجتماعی دادگستری استان خراسان رضوی در حمایت از صنعت و کارآفرینی، این واحد نه تنها تعدیل نیرو نداشته بلکه تعداد 1600 نفر نیروی جدیدالاستخدام جذب و به کارگیری کرده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در پایان گفت: نکته قابل توجه این است که با فعالت گسترده ایران خودرو در منطقه بینالود نرخ بیکاری منطقه به زیر 5 درصد رسیده است و با اشتغال جوانان این منطقه جرایم و آسیب های اجتماعی در مقایسه با سایر مناطق به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان رضوی پیشگیری از وقوع جرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان رضوی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی پیشگیری از وقوع جرم معاون امور اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷