Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:22:34 GMT

گروگان گیری در خراسان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۷۹۰۶

گروگان گیری در خراسان

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری پدری عصبانی که 3 فرزندش را در منزل به گروگان گرفته بود و رهایی گروگان ها خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "مجید یگانه پور" اظهار داشت: در پی مراجعه زنی به دفتر امام جمعه شهرستان و بیان اینکه همسرش 3 فرزند وی را در منزل به گروگان گرفته است، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران انتظامی  به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پدر خانواده 2 پسر 5 و 14 ساله و یک دختر 4 ساله اش را در منزل حبس و تهدید به کشتن و پرت کردن آنها از پنجره می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران اقدامات خود را برای رهایی گروگان ها شروع کردند، تصریح کرد: ماموران انتظامی و مشاوران و مددکاران اجتماعی از حدود ساعت 12 ظهر با سعه صدر و با توجه به وضعیت روحی و روانی گروگانگیر تلاش کردند تا با مذاکره گروگان ها را آزاد کنند.

یگانه پور بیان داشت: سرانجام و با توجه به اینکه پدر خشمگین با مذاکره حاضر به آزاد کردن فرزندان نشد، ماموران پس از هماهنگی قضائی با همکاری عوامل امدادی و با هوشیاری و درایت کامل در اقدامی غافلگیرانه وارد منزل شده و گروگانگیر را در حالی که با استفاده از یک قبضه ساتور قصد حمله به عوامل را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه گروگانگیر برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شد، ادامه داد: در بررسی های  اولیه مشخص شد گروگانگیر دارای چند فقره سابقه کیفری بوده و به علت اختلاف، مشکل اعصاب و مصرف مواد روان گردان دست به این اعمال زده است.

سرهنگ یگانه پور با بیان این که مواد مخدر زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی جامعه است،  تصریح کرد: در حال حاضر هر سه گروگان صحیح و سالم هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث اسفراین گروگان گیری گروگان گیری در خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا ضربت امروز، ۱۰ اردیبهشت در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف‌آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم