Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:49:26 GMT

مانچینی: ایتالیا معدن ستاره‌های جوان استثنایی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۰۶۱

مانچینی: ایتالیا معدن ستاره‌های جوان استثنایی

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا می‌گوید درخشش بازیکنان جوان این تیم باعث شده تهیه فهرست 23نفره برای رقابتهای یورو2020 برایش سخت باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با وجود غیبت چند نفر از ستاره‌های مهمش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری میلادی درخشان ظاهر شده است. روبرتو مانچینی می‌گوید درخشش ستاره‌های جوان ایتالیایی باعث شده حالا او برای تهیه فهرست 23نفره تیم ملی برای حضور در یورو2020 با کار دشواری روبرو باشد هر چند از این شرایط لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جالب اینجا است که مانچینی خودش هم به دلیل مثبت شدن تست کرونا در این ماه سه مسابقه ایتالیا را از دست داد و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد. در غیاب او آلبریکو اوانی روی نیمکت نشست و با کسب سه پیروزی در ماه جاری و از جمله پیروزی 2-0 دیشب مقابل بوسنی، ایتالیا را به مرحله نهایی لیگ ملت‌های یوفا رساند.

 

 

مانچینی از محل قرنطینه خود با استفاده از وبکم در گفتگو با رای اسپورت گفت: " انتخاب 23بازیکن برای جام ملت‌های اروپا بسیار سخت خواهد بود. حتی قبل از بازی های اخیر هم انتخاب این فهرست سخت بود ولی در چهار ماه اخیر بازیکنان جوان زیادی خودشان را نشان دادند و ثابت کردند فوتبالیستهایی استثنایی هستند. امیدوارم همیشه با چنین مشکلاتی مواجه باشیم".

 

سرمربی ایتالیا به خصوص از ستاره جوان تیمش آلساندرو باستونی ستایش کرد و گفت: " باستونی جوانی است که در عرض 10 روز سه بازی انجام داده و در هر بازی بهتر و بهتر شده است. او خیلی جوان است و برای پیشرفت خیلی فرصت دارد. او می تواند مثل بونوچی یا کیه‌لینی یک مدافع بزرگ شود. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که فقط کافی است به آنها فرصت داده شود".

 

 

 

روبرتو مانچینی(سرمربی) تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • فریم هایی از مردان معدن
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا