Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@17:08:23 GMT

گزینه رئال در صورت جدایی راموس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۰۷۶

گزینه رئال در صورت جدایی راموس مشخص شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تنها چند ماه تا پایان قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید باقی‌مانده و در صورت عدم تمدید، او می تواند در پایان فصل به شکل رایگان از جمع کهکشانی‌ها جدا شود؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند بعد از جدایی کریستیانو رونالدو یک کابوس بزرگ دیگر برای هواداران لوس بلانکوس تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی طی هفته های گذشته گفته شد که سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام داده و برخی منابع حتی مدعی شدند که قرار است او پیش از بازی برابر آلمان در کنفرانس مطبوعاتی ماندنش در جمع رئالی ها را تایید کند اما این موضوع منتفی شد تا نگرانی هواداران تیم اسپانیایی در این باره افزایش پیدا کند.

در این بین گفته می شود که باشگاه رئال مادرید قصد ندارد حقوق راموس را افزایش دهد اما این بازیکن علاوه بر قرارداد دو ساله خواهان افزایش دستمزد خود شده است؛ موضوعی که اختلاف بین دو طرف و طولانی شدن روند مذاکرات را در پی داشته است.

حالا و در همین رابطه آاس مدعی شده با پیچیده شدن مذاکرات بین راموس و رئال مادرید حالا این باشگاه جانشینان احتمالی کاپیتان خود را مورد بررسی قرار داده است. بر اساس این گزارش ستاره اتریشی بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا که او نیز تا پایان فصل با باواریایی ها قرارداد دارد اصلی ترین گزینه رئال تلقی می شود و آنها در صورت جدایی راموس به شکل جدی برای جذب او اقدام خواهند کرد.

این خبر در حالی منتشر شده که داوید آلابا پیش از این از علاقه خود برای حضور در لالیگا و یکی از دو تیم رئال مادرید یا  بارسلونا صحبت کرده بود.

هومن جعفری کد خبر: 1081474 برچسب‌ها رئال مادرید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس