Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی مسائل و مشکلات محله‌های اسلامی استان گفت: در قالب کمیته شهرستانی و کارگروه استانی با همراهی سپاه و بسیج استان برای گره‌گشایی از مشکلات محله های اسلامی استان سمنان اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطر نشان کرد: به عنوان مدیران بسیجی در کنار سپاه و بسیج مقتدر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی هستیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات مطرح شده در محله های اسلامی به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه، سپاه و بسیج همواره در کنار مردم و برای حفظ آرمان های نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی در تلاش هستند، گفت: نقش بسیج و سپاه در رویدادهای مختلف کشور به عنوان ۲ بازوی تاثیر گذار این نظام مقدس همواره برجسته بوده است.

فخری اضافه کرد: در ابتدای شیوع کرونا ویروس اولین نهادی که برای مقابله با این ویروس منحوس اعلام آمادگی کرد، سپاه و بسیج بود و در دهه های مختلف در بحث سازندگی و وقوع بلایایی طبیعی نقش دلاورمردان بسیجی بی‌بدیل بوده است.

انتهای پیام /گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج سپاه و بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد