Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع با هدف انتظام بخشیدن به عرضه کالا و خدمات و همچنین کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها در سپاه حضرت جوادلائمه(ع)برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، نخستین جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع، امروز (۲۹ آبان) در راستای فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در این جلسه گفت: یکی از نهادهایی که وظیفه دارد پیگیر دغدغه‌های مقام معظم رهبری باشد، بسیج است.

 

وی اظهار کرد: در همین راستا بسیج اصناف برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری طرح همیاران بازرسی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

سردار چمن افزود: در این طرح بسیجیان به صورت داوطلبانه در تیم های بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف سازماندهی و حضور خواهند داشت تا به کنترل بازار بپردازند.

 

 


فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: اجرای این طرح به منظور برطرف نمودن بخشی از نگرانی مردم در بحث زنجیره تامین و توزیع اقلام اساسی و افزایش بی رویه قیمت کالا و همچنین کمبود برخی از کالاها است که این روزها زندگی را برای قشر ضعیف سخت کرده است.

 

 

گفتنی است، مسئولان نظامی و انتظامی، قضایی, امنیتی, اتاق اصناف, کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت در ادامه این جلسه به بیان نظرها و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی تامین کالا و نظارت بر بازار و مقابله با گرانفروشی، قاچاق دام و احتکار پرداختند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی نظارت و بازرسی طرح سپاه جوادالائمه ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه خیار تلخ، در پاکستان و هند و در برخی از کشور‌های آسیایی به همین نام خوانده می‌شود. البته کشور‌های انگلیسی زبان کارلا را با نام‌های؛ کدوی تلخ و یا خربزه تلخ نیز می‌شناسند.

از آن‌جایی که میوه کارلا سرشار از موادی مانند charactin و momordicin است. این دو ماده موجود در میوه کارلا می‌تواند در کنترل فشار خون و همچنین مبارزه با مشکلات بیماران دیابتی بسیار موثر واقع شود.

دانه‌های میوه این گیاه دارای ترکیبات پلی پپتیدی مشابه انسولین و با عوارض کمتر است که مصرف آن موجب کاهش قند در بیماران دیابتی نوع اول می‌شود

مصرف آب کارلا بدن را در برابر هجوم اپی رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند. همچنین، سیستم ایمنی بدن قویتر شده و بدن راحت‌تر می‌تواند بیماری‌های داخلی را کنترل کرده و در نتیجه آن‌ها را نابود کند.

از سویی مصرف میوه کارلا می‌تواند باعث تسهیل در جریان خون شود. این عمل می‌تواند زخم‌های ایجاد شده در بدن را زودتر مداوا می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است