Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس شیخ احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کرونا تعداد ۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه جوانان و ۵۰ فرصت در حوزه ورزش را با تهدید رو به رو کرده است، افزود: اگر شرایط کرونایی ادامه یابد ۲۰ فرصت به تعطیلی کامل خواهند رسید.

مدیر اداره ورزش و جوانان تایباد بیان کرد: سه باشگاه تایبادی برای تسهیلات مقابله با کرونا درخواست داده اند که اسامی دو مدیر باشگاه تایید و در نهایت مراحل پرداخت یک باشگاه به بانک عامل معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان که مقدار تسهیلات کرونا حدود ۸۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: متاسفانه این مبلغ نیز توسط بانک عامل به ۸ میلیون تومان کاهش یافت.

شیخ احمدی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان تایباد ۲۴ مکان ورزشی دارد، ادامه داد: از این تعداد مکان ذکر شده، ۱۰ مورد سالن سرپوشیده است که با آغاز شیوع کرونا ۵ مکان به طور رسمی تعطیل شده و ۵ مکان باقی مانده هر روز ضدعفونی می شوند.

وی با بیان اینکه فقط به دو باشگاه تایبادی تسهیلات مقابله با کرونا تعلق گرفته است، گفت: تعدادی از باشگاه ها برای دریافت وام ثبت نام نکرده اند و بقیه مواردی هم که ثبت نام انجام داده اند از آنها تنها فقط دو مورد توسط ستاد ملی کرونا تایید شده است.

شیخ احمدی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا به حال از ۱۰۰ مورد از اماکن ورزشی تایباد بازدید انجام شده که متاسفانه حدود ۲۰ درصد آنها پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند که با تذکرات جدی بازرسین اداره ورزش و جوانان و بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نواقص برطرف شد.

کد خبر 5074726

منبع: مهر

کلیدواژه: تایباد ستاد ملی مقابله با کرونا تسهیلات کرونایی وزارت ورزش و جوانان فرصت شغلی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه هفته بسیج شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان خوزستان این حوزه را یکپارچه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش، اظهارکرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت و سوی یکپارچه‌ای می‌برد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر می‌کند و رویای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

او در ادامه افزود: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت ها و دخالت های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش تقلیل پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح در استان خوزستان نیز گفت : با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با مشارکت سایر ارگان ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده ها جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت های خود برسد.

سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: سال هاست ظرفیت های فوق العاده استان خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته است که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد