Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح هادی در روستا‌های استان، در ۲۲ روستای شهرستان لردگان طرح هادی در قالب چند مرحله در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

او افزود: برای این تعداد طرح، ۵۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آسفالت معابر ۷ روستا در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن

رئیسی اضافه کرد: عملیات اجرایی این روستا‌ها شامل ۸۵ هزار مترمربع آسفالت ریزی معابر روستایی، احداث ۷۴۵ متر کانال سنگی و احداث تعداد پنج پل به طول ۳۰ متر است.

او ادامه داد: طرح هادی در روستا‌های باغ‌بهزاد، گوشکی، امام‌آباد، میان‌آب، جوب‌نسا، کینک، فجر برآفتاب، ناغان علیا، چشمه‌خانی، حسین‌آباد، دلی، سلمانک‌سفلی، دهنو میلاس‌سفلی، اسلام‌آباد، آب‌چنار، دشت پاگرد، تل‌اشگفتی، شهرک امام خمینی (ره)، شهرک سونک، ده نوبردبر، شهرک فجر و البرزآباد اجرا شده است.

رئیسی گفت: امسال طرح هادی ۹۸ روستای این استان با اعتباری افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح هادی بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری