Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امتحانات پایه دهم مدارس کاشان در حالی حضوری برگزار میشود که این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و روزانه چندین بر اثر این ویروس منحوس نفر جان خود را از دست می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزارس تسنیم از کاشان، با شیوع ویروس کرونا تعطیلی گسترده‌ای در شهرستان کاشان اعمال شده است و این موضوع به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در منطقه کاشان اتخذ شده است تا شاهد کاهش مبتلایان در این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا پیر و جوان و زن و مرد را نمی‌شناسد و در تازه‌ترین آمار افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نوجوانی 12 ساله به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان بستری شده بود که نشان می‌دهد تنها افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای گرفتار این بیماری نمی‌شوند.

اما در این میان برخی از مدارس کاشان هستند که امتحانات نوبت اول خود را به صورت حضور برگزار می‌کنند و مسئولان اداری مدارس شهرستان کاشان نیز این موضوع را بخشنامه ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کردند در حالی که وضعیت استان اصفهان قرمز و در برخی نقاط نظیر کاشان بحرانی است.

پیام‌های متعددی از سوی دانش‌آموزان پایه دهم شهرستان کاشان مبنی بر برگزاری امتحانات حضوری نوبت اول مدارس کاشان ارسال شده است و این در حالی است که کرونا روزانه جان چندین تن از شهروندان کاشانی را می‌گیرد و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

اصفهان| سلامت انسان‌ها یا سلامت امتحانات؛ ناقلان را چطور می‌توان تشخیص داد؟تأکید بر تمهیدات لازم برای امتحانات 24 آبان ماه دانش آموزان قمی/ هشدار نسبت به افت تحصیلیکرمان| امتحانات دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تحت هر شرایطی حضوری برگزار می‌شود

پیگیری خبرنگار تسنیم مبنی بر چرایی برگزاری امتحانات پایه دهم مدارس کاشان به صورت حضوری راه به جایی نبرده است و حسین مقنی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان پس از انتظار خبرنگار تسنیم پشت درب اتاق جلسه از پاسخگویی امتناع کرده است.

این در حالی است که در تازه‌ترین محدودیت‌های کرونایی فعالیت تمامی مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال و کاهش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و باید منتظر باشیم تا واکنش مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان در این زمینه را ببینیم.

در ذیل برخی از پیام‌های ارسالی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/803/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا شهرستان کاشان مدارس کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد