Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبفای باقرشهر شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران گفت: از زمان اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب، مردم روستاهای باقرشهر هر روز شاهد ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مسلم سلطانیان افزود: با اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب تعداد ۱۳روستا با جمعیتی افزون بر ۴۲ هزار نفر به امور آبفای باقرشهر تحویل داده شده است و در این مدت تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با توسعه زیرساخت ها و اصلاح و نوسازی شبکه تامین و توزیع آب، مشکلات و دغدغه های مشترکان روستایی را از نظر کیفیت و کمیت آب تا جای ممکن برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اصلاح، نوسازی و ایجاد تغییرات در شبکه تامین و توزیع آب روستایی، اتصال روستاها به شبکه آب باقرشهر و بهره مندی بیشترروستا از آب شهری را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بیان کرد  و ادامه داد: در روزهای اخیر نیز در ادامه روند خدمات رسانی به روستاها تعداد ۲۱ شیرخط ۷۵ و 80 و 100و۱۵۰ و ۲۰۰. میلی متری در روستاهای گلحصار، عظیم آباد و اسماعیل آباد معین نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلطانیان احیاء و تجهیز چاه ها و تعمیر و نوسازی  تاسیسات و شیرآلات .چهار حلقه چاه  و ساخت و بهره برداری از ۴  سامانه تزریق اب ژاول به منظور ارتقای کیفیت آب روستاها را از دیگر اقدامات مهم انجام شده  برشمرد و افزود: تعویض الکتروپمپ شناور ایستگاه پمپاژ امام خمینی(ره) روستای قلعه نو چمن، تعویض فیوزهای قطع کننده جریان بالا و فشار قوی برق(کت اوت) سر خط های چاه شماره ۱۹ باقرشهر، تعویض شیر خط های فرسوده و خراب منبع آب هوایی  و مسکن مهر روستای گلحصار و قطع چندین انشعاب غیرمجاز در روستای اسماعیل آباد و روستای ده نو  از جمله اقداماتی است که در روزهای اخیر در جهت ارتقای کمی و کیفی آب روستاهای زیر پوشش امور آب و فاضلاب باقرشهر انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر در پایان با تاکید بر اینکه از زمان اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب، مردم روستاهای باقرشهر هر روزه شاهد ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی هستند ابراز امیدواری کرد که در آینده ی نزدیک مشکلات موجود در راه خدمات رسانی به روستاها به طور کامل برطرف شده و دیگر هیچ روستایی در باقرشهر با مشکل کمی و کیفی آب آشامیدنی مواجه نخواهد بود و مشترکان شهری و روستایی از منابع آب همسان و متوازن برخوردار خواهند شد.

باقر.شهر با جمعیت شهری و روستایی بیش از 137هزار نفر در جنوب تهران و  شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 15 هزار و 676  مشترک آب خدمات رسانی می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتقای کمی و کیفی آب آب و فاضلاب امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تأثیر سیلاب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زیرکوه، مهدی دوستی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده زیرکوه اظهار داشت:  16 روستا و 14 پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر 7200 نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها به صورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود 50 کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود 50 میلیارد تومان می باشد. باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح گردد تا در تابستان مشکلی برای تأمین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، 8 کیلومتر لوله 300 جی آرپی بمرود_ حاجی‌آباد است که به صورت کامل از بین رفته است، ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تأکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تأمین می‌گردد، لذا اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/250/

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار