Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز (پنجشنبه) در نشست خبری مشترک در تل آویو حضور یافتند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» در ابتدای سخنان خود به تقدیر از تلاش‌های دولت «دونالد ترامپ» برای پیشبرد توافقات سازش میان رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی پرداخت و گفت که بدون تلاش‌های واشنگتن چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا بهترین دوست رژیم اسرائیل است و روابط تل آویو و واشنگتن در دوره ترامپ به نقطه‌ای رسید که تا پیش از آن سابقه نداشت.

نتانیاهو بخش بعدی سخنان خود را به حمله علیه جمهوری اسلامی ایران اختصاص داد و همچون دفعات گذشته، ایران را به تهدید امنیت و ثبات منطقه و پیشبرد برنامه ساخت سلاح اتمی متهم کرد.

«مایک پمپئو» نیز که شاید آخرین سفر خود به منطقه را در کسوت وزیر خارجه آمریکا تجربه می‌کند، گفت که به لطف دونالد ترامپ اسرائیل توانست با برخی کشورهای عربی سازش کند و افزود که آمریکا به تلاش خود برای پیشبرد صلح (سازش) در منطقه ادامه می‌دهد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه گفت که تعجب می‌کند دولت سابق آمریکا قدس را به عنوان پایتحت رژیم اسرائیل به رسمیت نشناخت و سپس از تصمیم خود برای سفر به بلندی‌های جولان اشغالی خبر داد که در نوع خود بی‌سابقه است.

پمپئو در بخش دیگری از سخنان خود نهادها و گروه‌های ضد صهیونیستی را به «ضد یهود» بودن متهم کرد و گفت که دولت آمریکا اقدامات ضروری برای برچیدن این سازمان‌ها انجام خواهد داد.

او بار دیگر به بیان اتهامات تکراری علیه جمهوری اسلامی پرداخت و گفت که تهدیدات ایران در منطقه ادامه دارد و واشنگتن از فشار خود علیه تهران نخواهد کاست و بزودی تحریم‌های بیشتری علیه مسئولین ایرانی وضع خواهد شد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر خارجهایران با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشور‌های آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعانه ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا