Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با دستور وزیر راه دو پروژه تکمیل و ساخت ترمینال پروازهای بین‌المللی و موتورخانه و همچنین توسعه و بهسازی پارکینگ هواپیما امروز در اصفهان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی رستمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و توسعه پروژه‌های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: شهر اصفهان از گذشته‌های دور تاکنون، قطب گردشگری کشور محسوب می‌شده و امروز نیز به دلیل وجود صنایع مختلف، به یکی از شهرهای مهم صنعتی کشور نیز تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برهمین اساس و با دستور وزیر راه و شهرسازی برای افزایش ظرفیت، روان‌سازی پروازها و ارتقای سطح خدمات، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با هدف توسعه خدمات‌رسانی به آحاد مردم و آماده‌سازی فرودگاه‌ها به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم کشور در جذب گردشگر بین‌الملل و داخلی و همچنین اهمیت جایگاه فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در کشور به عنوان فرودگاه جایگزین برای فرودگاه‌های پایتخت، دو پروژه تکمیل و ساخت ترمینال پروازهای بین‌المللی و موتورخانه و همچنین توسعه و بهسازی پارکینگ هواپیما امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: با افتتاح پروژه ترمینال پروازهای بین‌المللی، ظرفیت ترمینال فرودگاه در حوزه پروازهای بین‌المللی از 6 هزار به 15 هزار مترمربع افزایش می‌یابد. ظرفیت فرودگاه در حمل و نقل مسافران بین‌المللی و داخلی از 2.5 میلیون به 3.5 میلیون مسافر افزایش می‌یابد.

رئیس‌جمهور پروژه‌های فرودگاهی استان گلستان را افتتاح کردپروژه‌های فرودگاهی استان گلستان با فرمان رئیس جمهور افتتاح می‌شود

وی ادامه داد: پیشتر شاهد دو پرواز همزمان در حوزه بین‌المللی از فرودگاه شهید بهشتی بودیم که با گسترش ترمینال این تعداد به 5 پرواز می‌رسد. بستر ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی و هوشمندسازی خدمات در حال توسعه است و با تجهیز امکانات در آینده به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین 188 میلیارد تومان به ارزش روز برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

رستمی با بیان اینکه پروژه توسعه و بهسازی پارکینگ هواپیماهای فرودگاه افزایش ظرفیت 100 درصدی را به ارمغان می‌آورد، گفت: پیش از این پارکینگ این فرودگاه ظرفیتی بالغ بر 10 فروند هواپیما داشت که امروز این تعداد به 20 فروند می‌رسد. این موضوع در سطح ملی نیز اهمیت وِیژه‌ای دارد چرا که فرودگاه مرکزی کشور بوده و فرودگاه جایگزین در هنگام بروز مشکلات و نقوص فنی لقب گرفته است. برای این پروژه نیز 77 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و در مجموع برای دو پروژه فرودگاهی اصفهان 25 میلیارد تومان هزینه پرداخت شده است.

انتهای پیام/174/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروازهای بین المللی بهره برداری فرودگاه ها دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس