Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: این نهاد علمی و دینی افتخار دارد که گام بلندی در راستای همکاری حوزه و دانشگاه برداشته است، این اقدام می‌تواند به طرح‌های مشترک منتهی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان که در سالن جلسات جامعه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: همایش کتاب سال بانوان دومین سال خودش را پشت سر می‌گذارد و نمایشگاهی است که برای این دو رکن، از یک‌سو کتاب و از سوی دیگر بانوان و این همایش فرصت گاهی برای ظهور و بروز تلاش‌های بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جامعه الزهرا(س) افزود: جامعه الزهرا افتخار دارد که در ارزیابی آثار از وجود بیش از 100 نفر در ده گروه علمی بهره برده است و هیچ معیار و ملاکی به‌جز صلاحیت صاحبان آثار را لحاظ نکرده است.

وی بیان کرد: جامعه الزهرا(س) از هرگونه نقد و پیشنهاد و مساعدت استقبال می‌کند و همچنین از مساعدت آیت‌الله سیستانی سپاسگزاری می‌کنیم، جامعه الزهرا افتخار دارد که گام بلندی در راستای همکاری حوزه و دانشگاه برداشته است، این اقدام می‌تواند به طرح‌های مشترک منتهی شود.د

مدیر جامعه الزهرا(س):تخریب چهره واقعی اسلام مهم‌ترین هدف گروه های تکفیری استقم| بیش از 20 هزار طلبه در جامعه الزهرا(س) مشغول فراگیری علوم دینی هستندتوسعه زیرساخت های بخش مجازی جامعه الزهرا(س) کلید خورده است

مدنی عنوان کرد: بانوان فرهیخته کشور به‌ویژه اساتید،طلاب، محققان و فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا که صاحبان اصلی این همایش هستند به مشارکت بیشتر این پدیده فرهنگی و دانشی و پژوهشی فرامی‌خوانم.

مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اهداف برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان گفت: دبیرخانه این همایش در طول سال فعال است و طرحی با عنوان بانوان مؤلف و مؤلفان بانو زمینه را برای پر کردن خلأها داشته باشد.

وی تصریح کرد: جامعه الزهرا(س) افتخار دارد در این مسیر ارزشمند از ظرفیت نهادهای همسو برای سیاست‌گذاری و عضویت شورای سیاست‌گذاری  بهره‌مند شده و همه را فراخوانده است.

مدنی خاطرنشان کرد: با پیروی از منویات رهبری در اهمیت دادن به پژوهش و کتاب و کتاب‌خوانی علیرغم همه تنگناهای مالی و بودجه‌ای این پدیده دانشی و پژوهشی را بدون تأخیر برگزار کند،باید با افزودن کتاب‌هایی به زبان‌های انگلیسی، عربی اردو و فارسی و عربی دایره شمول این همایش را گسترش داد.

انتهای پیام/452/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی