Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان گفت: ستاد ملی کرونا وضعیت شهرستانهای استان کرمان به سه دسته زرد، نارنجی و قرمز عنوان کرد. - اخبار استانها -

عباس تقی‌زاده رد گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا وضعیت شهرستانهای استان کرمان به سه دسته زرد، نارنجی و قرمز تقسیم  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر این اساس شهرستان‌های بم، جیرفت، راور، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کرمان و کوهبنان قرمز هستند و شهرستان‌های انار، بافت، بردسیر و نرماشیر در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان تصریح کرد: همچنین شهرستان‌های اروزئیه، رابر، رودبار جنوب، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج و کهنوج، منوجان در وضعیت زرند اعلام شده است.

وی با اشاره به وضعیت محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان گفت: متناسب با روند بیماری در هر شهر وضعیت سه‌گانه و  نوع محدودیت‌های مرتبط تعیین و اعمال ‌می‌شود.

کرمان در وضعیت فوق حاد کرونا؛ 30 درصد پزشکان و پرستاران استان به کرونا مبتلا شدنداستاندار جدید کرمان از بیمارستان افضلی‌پور بازدید کرد + تصاویربیش از 65 درصد تخت‌های بیمارستانی کرونا در استان کرمان اشغال شده است/ احتمال کمبود نیروی انسانی در کادر درمان

تقی‌زاده افزود: حوزه‌ها و فعالیت‌ها در همه این شهرها در پنج بخش ادارات، تجاری، خدماتی و بازرگانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها است و ضمانت اجرایی پیش‌بینی‌شده در این طرح، شامل تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمب، جریمه نقدی و... است.

وی با بیان اینکه جزئیات محدودیت‌ها در استان تا ساعاتی دیگر از طریق رسانه‌های رسمی استان برای اجرا در استان کرمان اعمال می‌شود گفت:‌ زمان آغاز اجرای طرح اول آذر 1399 و متناسب با وضعیت بیماری در شهرهای استان است.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟

به گزارش خبرآنلاین، زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روزهای اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است.
برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی ‌هستند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899505

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار