Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام است که در طول ۴۲ ساله انقلاب در راستای استقرار و تثبیت نظام اسلامی نقش ایفا کرد و بعد از آن نیز در مقابله با گروهک‌ها و ایجاد امنیت پایدار به میدان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به حضور مقتدرانه بسیجیان در دوران دفاع مقدس، گفت: از جمله اقدامات دیگر بسیج در بخش سازندگی و مقابله با جنگ نرم بود که در دهه‌های کنونی نسبت به انجام وظیفه خود در این جهت اقدام کرده است و هفته بسیج موقعیتی است که بتوانیم بخشی از اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف را بازگو کنیم.

وی با اشاره به اجرای نزدیک به 2 هزار برنامه به مناسب هفته بسیج در سراسر استان اصفهان، گفت: اولین روز هفته بسیج به عنوان روز بسیج، سلامت و معنویت نامگذاری شده و از فردا ۲۲ تیم بهداشتی به مناطق کم برخوردار استان اعزام می‌شوند، همچنین با توجه به نیاز خونی کشور پویش نذر هر خانه یک پایگاه خون به اجرا در خواهد آمد.

فدا با اشاره به اینکه روز شنبه به عنوان بسیج، فرزند مسجد، خادم مردم نامگذاری شده، گفت: هزار پایگاه حافظان سلامت محله با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و تمام دستگاه‌ها و نهادهایی که در مسجد نقش دارند با هدف آموزش مردم، بیماریابی، جدا کردن بیماران زمینه‌ای، قرنطینه، انتقال بیماران به مراکز و قطع زنجیره بیماری تشکیل خواهد شد؛ همچنین به صورت مجازی از مدافعان سامت و کادر درمان نیز تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه روز یکشنبه به نام بسیج، مبتکر حل مسائل نامگذاری شده؛ عنوان کرد: یکی از نقاط قوت بسیج اقشار بسیج است و پویش لبخند رضایت با هدف اهدای کمک وسایل آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری راهیان نور به صورت مجازی با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی به صورت مجازی در اصفهان به عنوان اولین استان افتتاح خواهد شد که راویان در مناطق حضور پیدا می‌کنند و دو هزار نفر در این برنامه به صورت واحد شرکت خواهند داشت و به سوالات آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

فدا با اشاره به نامگذاری روز دوشنبه به نام بسیج، الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی بیان کرد: افتتاح ۵۳ پروژه محرومیت‌زدایی و رونمایی از تولیدات مرکز آفرینش‌های هنری بسیج از جمله اقداماتی است که در این روز انجام می شود و همچنین مرحله چهارم کمک مومنانه آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که بسیج سازندگی با کمیته امداد داشته، ساخت هزار و 150  واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه به عنوان بسیج نیروی مقاومت ایران نامگذاری شده، اظهار کرد: رونمایی از وب سایت ایام‌الله و همچنین توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه برای نیازمندان و ارتباط تصویری استاندار با دستگاه های مختلف اجرایی و تقدیر از بسیجان دستگاه ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

فدا گفت: روز پنجشنبه به عنوان بسیج، خدمت مومنانه و ایثارگری نامگذاری شده که به همین مناسبت تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و عطر افشانی قبور شهدا در گلزار شهدای سراسر استان انجام خواهد شد و شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی از دیگر اقدامات این روز است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اجرای میز خدمت و توزیع ۷۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان و خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌بینیم برخی کشورها در بیماری کرونا موفق بودند به این دلیل است که مردم را توانمند و هوشیار کردند؛ تعطیلی و ایجاد محدودیت‌ها خوب است اما تنها راه کار نیست و شرایط اقتصادی مردم را نمی‌شود نادیده گرفت.

فدا با اشاره به اینکه کشورهای موفق ویروس را حبس کردند و ظرفیت انتقال و گسترش و جابجایی بیماران را محدود کردند، گفت: قرارگاه حافظان سلامت محله فرآیند طولانی مدت است و در مرحله اول ۴ هزار تیم دو نفره تشکیل  شده و مناطق حاد در این بیماری در اولویت هستند.

انتهای پیام/63055/آ 30/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان بسیج سلامت بیماری فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان نامگذاری شده هفته بسیج خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه